Hjälp mig förnedra Mattias på LMS B-race slutet på augusti

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Ultrarapid..? 1,08 måste väl vara snabbt med en SP?

Den där MagnusK körde 1.04 med sin vidriga traktor-SV. En sån är helt befriad från knivskärpa och såna grejer.

1.08 kändes otroligt fort, så mycket står helt klart. På tisdag kommer det inte räcka långt, för då är det ALLVAR. Last man standing, a fight 'til death, osv.

Ooooh, vilken grej. Jag har inte betalat än, kanske man ska göra så det också är klart. Goddamn vilken fight det kommer bli det här, jag siktar på att göra en Rossi. Tar dig i depåkurvan på sista varvet, BÅDE rejsen!

(med sladd på alla hjul och bromsspår i brallan!)

Jag ska dingla med benet sådär in i esset för att psyka dig. :mad:

Last edited:

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
All träning innan B-racet bedöms som fusk och osportsligt uppträdande. :mad:
Exakt. Som alla GP-förare kommer jag genomföra min IRTA försäsongstest á la Jerezpå fredagen och sen går första deltävlingen på Östgötalands GP på lördagen.

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Nu är seges hoj hämtad. Det är ingen mindre än Britney! Torkels gamla flamma, alltså. Första testbatalj på Sviestad på tisdag. Jag förutspår att jag kommer att vara hästlängder (cirka hundra hästlängder, faktiskt) före honom där.

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Nu är seges hoj hämtad. Det är ingen mindre än Britney! Torkels gamla flamma, alltså. Första testbatalj på Sviestad på tisdag. Jag förutspår att jag kommer att vara hästlängder (cirka hundra hästlängder, faktiskt) före honom där.

Torra däck, torr förare, blöt bana och så vidare. Jag har allt att skylla på, du däremot om du ligger i kölvattnet har ingenting att skylla på. Känn pressen!

Britney hittar runt Sviestad som i sin egen ficka.. öh, så jag kör lätt runt på motsvarande gamla 59or om jag bara håller i mig!

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Torra däck, torr förare, blöt bana och så vidare. Jag har allt att skylla på, du däremot om du ligger i kölvattnet har ingenting att skylla på. Känn pressen!

Britney hittar runt Sviestad som i sin egen ficka.. öh, så jag kör lätt runt på motsvarande gamla 59or om jag bara håller i mig!
Jag kommer inte att ligga bakom. Om vi säger att vi kört tusen varv ihop, så har du legat bakom 975 av dom. Jag tror att det blir nåt ditåt de kommande tusen varven också. Jag ska jobba på att få en för mig gynnsam fördelning av de 25 varven du faktiskt ligger före.

Edit: För övrigt såg jag skräck i dina ögon när du fick syn på min hoj. Fundersamt tumnaglande mitt framdäck, osv. Är du rädd? Jag tror att du är rädd.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Fuskare. :mad:

Jag har trimmat idag. hör du det Sleven? TRIMMAT! :squid

sleven

Snabbare än fy fan jävla skit-sege!
Gick med
13 Dec 2003
Hoj
ZX-6R SST 600
Fuskare. :mad:

Jag har trimmat idag. hör du det Sleven? TRIMMAT! :squid

Skiten kör sig inte självt....;) Se bara på mig och min MJP superduperkittade bike:rodnar

Sen så har jag också "trimmat" gått från jättefett, till bara lite fett på munstyckena

Fan vad skoj det ska bli!!!:banana

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Skiten kör sig inte självt....;) Se bara på mig och min MJP superduperkittade bike:rodnar

Sen så har jag också "trimmat" gått från jättefett, till bara lite fett på munstyckena

Fan vad skoj det ska bli!!!:banana
Som sagt - pressen är på dig.
SM erfarenhet, snabb som en iller och Jansbergtrimmad hoj. No excuses. :D

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Som sagt - pressen är på dig.
SM erfarenhet, snabb som en iller och Jansbergtrimmad hoj. No excuses. :D
Men guuud! Vad skönt det blir om drygt två veckor när vi alla kan vara vänner igen. Eller ni som inte vann kan vara vänner. Mig kommer ni hata, men det är okej för jag vet att det är ensamt på toppen.

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Första rejset tar jag dig i Sviestadböjen på sista varvet, andra rejset kör jag en Rossi på dig och pressar dig så du går rakt i Torparn.

Redo? Rädd? Muhahaha!

(vem sköter Mattias depåtavla så han vet att jag ligger Simoncelli-nära hans bakhjul varv efter varv?)

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Vänster motorcykel (min) säger "GRR", höger (seges) säger "spare me, oh great god-like thing" medan den darrar.

Bifogat

• antagonista.jpg
    antagonista.jpg
    45.1 KB · Visningar: 170

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Och min hoj sa "vilka mumsbitar" när den fick se bilden.....:tungan

Pff... Den står väl nere i pannrummet och skäms. Min står i en stooor lokal med sjöutsikt. Den kommer att vara på gott humör nör det är dags. Tyvär står seges hoj precis bredvid.

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha