Hinkas
Sege säger: KÖR!
Hmmm, tydligen roar sig sege med att konditionsträna på fritiden... Eller IAF gjorde han det nyss och det var så han flämtade när han skrev i chatten...
Vilket dravel! Köra motorcykel är ju skitlätt, man har motor och grejer. Kondition? Tjaaa, kraschar han i torparn är det ju en bit att gå förstås.Hmmm, tydligen roar sig sege med att konditionsträna på fritiden... Eller IAF gjorde han det nyss och det var så han flämtade när han skrev i chatten...
Vilket dravel! Köra motorcykel är ju skitlätt, man har motor och grejer. Kondition? Tjaaa, kraschar han i torparn är det ju en bit att gå förstås.
Sege har provkört hojen nu. Han såg skiträdd ut. Det bekymrade mig lite att den startade direkt efter att ha stått så länge.
När sege mekade la han en öppnad fettub på sadeln. Sen satte han sig på den. Hur dålig koll får man ha? :kocko
Imorron tror jag att det blir lite av en repris av idag. Han kör runt och är rädd, sen blir han kladdig i rumpan och glider av sadeln. Typ.
(Massa kycklingljd bortklippt här)
Det ENDA som håller mig uppe (mvhaha, fattarni?) är att Mattias ser ännu mer skrajsen ut! Hans bakhjul snurrar för övrigt så segt så man kan tro att det är tuggummi i hela växellådan. Han försökte kit-trimma med nytt framdrev, det gjorde INGEN skillnad. Förstår ni vilken glädje det blev i mitt team? Fniss!
Eftersom jag inte kan närvara vid dagens träning, så har jag skickat dit en blå R1:a som har lovat skrämma er av banan.
Det blir inte särskilt svårt. Jag har grov och hemsk ångest redan och kommer skrämma mig sjläv av banan innan jag ens närmat mig.
Du ska ju köra 1,03 tider idag, det har du ju lovat.
Skämt åsido. Den känslan släpper när du har kört ett halvt varv...
Men då kommer känslan 'det här var inte så svårt nu ska jag köra ifrån Mattias' och så hamnar jag i gruset. Så det är inte heller bra.
Han har avslöjat sin plan, han ska knäcka mig på första varvet. Dra iväg direkt från depån och köra Stoner-stilen. Ut och sätta snabbaste varv direkt bara.
Hoho. Kunde funkat. Om han inte berättat hur han tänkte göra med sån inlevelse häromdagen.
Han har avslöjat sin plan, han ska knäcka mig på första varvet. Dra iväg direkt från depån och köra Stoner-stilen. Ut och sätta snabbaste varv direkt bara.
Fyfan jävla skitsege har regndäck. Jag darrar lite i smyg. Som tur är har jag en hot-line till både Michelin och Bridgestone, så eventuellt löser det sig. Mina regndäck kommer att vara sjukligt fräscha och medge torrtempo i även den värsta monsun. Fo' sho'.
Jag har ett set fina Regndäck sen jag körde 400:an liggande
Fixar du med däckfyllarmojängen?
Fick du stryk av Sege?Äh.
Jag kanske skriver en längre rapport sen, men det ovan sammanfattar väl det hela rätt bra.
Fick du stryk av Sege?
Tell us more..
Pust. Skönt att höra.Meh. Klart jag inte fick.
Pust. Skönt att höra.
Blev det inga bombtider alltså? Electrical problems?
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|