Det räcker väl med att kika i din verktygslåda och kolla om däckjärnen är kvar där?Sege fick nya däck på hojen igår. Jag krängde på dom. Om jag var han skulle jag dubbelkolla allt.
Det räcker väl med att kika i din verktygslåda och kolla om däckjärnen är kvar där?
Ja håller på "Nr 90"
Mesigt att satsa på vinnaren.
Du som tiggde och bad och ville ha tillbaka det från Stellan. ?Då säger vi så. Magnus är numera favorit, så jag slipper det oket.
Då säger vi så. Magnus är numera favorit, så jag slipper det oket.
Vad kör du för varvtider på fuskträningarna då?Ånä, så lätt slipper du inte undan. Det är ett krav att du skall vinna detta.
Roys gamla knivskarpa räcer går väl inte ens att jämföra med MagnusK:s gunghäst, det torde bli en enkel sege-r för dig.Då säger vi så. Magnus är numera favorit, så jag slipper det oket.
Du som tiggde och bad och ville ha tillbaka det från Stellan. ?
Jag tycker också att han är favorit. Han var ju snabbaste b-förare två gånger om på SM:et.Han får gärna tillbaka favoritskapet. Jag presterar alltid som sämst under press, så varsågod - Sleven är härmed favorit i 125-400
Han får gärna tillbaka favoritskapet. Jag presterar alltid som sämst under press, så varsågod - Sleven är härmed favorit i 125-400
Kör inte så himla nära den här gången.
Fan vad dött här är! Imorron ska jag vinna över sege på tisdagsträningen igen. Jag struntade i att balansera hans bakhjul, så medan han studsar runt täntke jag svepa förbi på yttern, innern och lite varstans faktiskt.
Ska du gasa imorgon alltså. Och öka ingångshastigheten i torpar´n?
/ Jens
Nää! Så länge sege är bakom behöver jag inte ändra nånting. Remembra att jag har blivit tvingad till detta.
Ja!Fegis.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |