Hjälp mig förnedra Mattias på LMS B-race slutet på augusti

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Sportsman igen: Nu har jag balanserat hans bakhjul också. Nu kan jag inte förlora, kör han fort nu så är det ändå min förtjänst. :FU

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Du är medveten om att din konkurrent precis balanserat ditt bakhjul.... oj skulle man inte lägga på 100g på tyngsta punkten :va:näsblod

Mattias har alltid hjälpt mig med att laga cyklar. När han mekar brukar det funka, när jag gör det sjävl fungerar ingenting.

Han har något stort psykiskt problem mot icke-hela prylar. :D

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Mattias har alltid hjälpt mig med att laga cyklar. När han mekar brukar det funka, när jag gör det sjävl fungerar ingenting.

Han har något stort psykiskt problem mot icke-hela prylar. :D

Det heter Aspergers syndrom. I haz it.

sleven

Snabbare än fy fan jävla skit-sege!
Gick med
13 Dec 2003
Hoj
ZX-6R SST 600
Nu har Nicklas Krey efteranmält sig. Så nu har vi en 125 förare som favorit till segern. :död

Faan. Man kanske skulle stanna hemma.

Edit: Det ser ut att bli regn hela helgen så det kan gå precis hur som helst. http://www.klart.se/väder-linköping.html

Last edited:

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Hittade du sekunden jag gav dig Mattias?

:p

/ Jens

Hittade du sekunden jag gav dig Mattias?

:p

/ Jens

Last edited:

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Sådärja, första passet kändes finfint, vevade in Mattias efter några varv och det började nog vara trevligt att köra hoj. Andra passet sa hojen 'blöööh' på rakan och var lika död över 7k rpm som under. Fel med andra ord.

Sen lånade jag Mattias cykel, och satan i gatan. Varför kör han inte 1.03 med den? Den är ju helt vild och galen, och sicket nyyyyp i bromsarna. Mamma, hoj så skoj. Körde några vackra pass med den och mös runt.

Ikväll blir det stormek och genomgång av avgasportar och dylikt, någon av dem har sotat fast sig fullständigt eller nått. Målet är att få den att gå 1/5 så bra som Mattias, det borde räcka för att köra ifrån honom! :D

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Jag kommer i varje fall vara snyggast i depån, om man inte står för nära och ser rinningarna i klarlacken eller bubblorna i dekalerna....

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Sådärja, första passet kändes finfint, vevade in Mattias efter några varv

Uppenbar lögn.

och det började nog vara trevligt att köra hoj. Andra passet sa hojen 'blöööh' på rakan och var lika död över 7k rpm som under. Fel med andra ord.

Dina hojar gör oftast så, va?

Sen lånade jag Mattias cykel, och satan i gatan. Varför kör han inte 1.03 med den? Den är ju helt vild och galen, och sicket nyyyyp i bromsarna. Mamma, hoj så skoj. Körde några vackra pass med den och mös runt.

Min hoj är BÄST. PPPPP, du vet. Anledningen till att jag kör sakta är att den skrämmer mig.

Ikväll blir det stormek och genomgång av avgasportar och dylikt, någon av dem har sotat fast sig fullständigt eller nått. Målet är att få den att gå 1/5 så bra som Mattias, det borde räcka för att köra ifrån honom! :D

Ja, jag lagar den idag. Jag nöjer mig med att laga den till 1/5-nivån, så får du bevisa hur bra du är sen. :FU

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
BACK TO TOPIC!

Sege körde långsammare på min hoj än vad jag gjorde iaf. Skitmycket långsammare. 0,18 sekunder långsammare.

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha