Hjälp mig förnedra Mattias på LMS B-race slutet på augusti

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Honda RS125R
Pust. Skönt att höra.
Blev det inga bombtider alltså? Electrical problems?
Igår var en enda stor orgie i ojjande och klagande.
Sege och Mattias gnällde ikapp om hur kasst allting var och hur sakta det gick. Sege började fila på sina bortförklaringar inför rejset redan igår och pratade om electrical problems när hans däckvärmare bak började brinna.

LOTTAK

LEV LIVET, BÖRJA IDAG
Gick med
5 May 2004
Hoj
-
Sege och Mattias gnällde ikapp om hur kasst allting var och hur sakta det gick. Sege började fila på sina bortförklaringar inför rejset redan igår och pratade om electrical problems när hans däckvärmare bak började brinna.

Pyrde fint i den när Peppe fick se att det rök mystiskt från bakhjulet ( men vilken värme det var i däcket, klibbigt och fint):D

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!

Går ju så långsamt, är så dåligt, känns så yxigt och livet är så tråkigt. Blä. Inte alls som jag minns det från mitt sista race. Då var jag lycklig, euforisk och så. Nu var det mest hemskt.

MagnusK

EX SP Nr:90
Gick med
25 Aug 2003
Hoj
Några olika
Var är den utförliga träningsrapporten som går i samma goda anda som utspelade sig i depån?

F.ö så kan det tänkas att det blir ett litet Linköpingsbesök på Tisdag.

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Som den topptränade elitidrottare jag är var jag bland de första att vänta på att den där långsamma mellangruppen skulle bli klarar någon gång så jag fick åka över banan. Sitter där och väntar när en hjälmförsedd herre på damcykel glider upp. Det är Mattias (som troligtvis vill spegla sig i min stjärnglans och få lite heta tips på linjer genom Torparn. Jag står nämligen still i den kurvan så jag kan varenda litet märke i asfalten...).

Vi snackar lite och jag frågar hur det går varpå Mattias svarar att det går så där men jag kör iaf från den där, och pekar på Sege som svarar med att peka finger (också han på en damcykel). Mycket underhållande och rivaliteten verkar äkta mellan de båda gossarna.

:D

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Var är den utförliga träningsrapporten som går i samma goda anda som utspelade sig i depån?

Jag måste jobba om dagarna. :(

...rivaliteten verkar äkta mellan de båda gossarna.

:D

Det är den definitivt. Men jag är ju ändå sportslig så jag har beställt nya Michelin Power One till skitsege idag. Orka åka runt och vänta in nån som skyller på däcken, liksom. :trött

Edit: Där fick jag in en ursäkt till varför jag kör så sakta också. Jag väntar in sege. Perfekt.

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Orka åka runt och vänta in nån som skyller på däcken, liksom. :trött
Förstår precis vad du menar. Otto visade lite spår igår och när jag sen körde ifrån honom skyllde han på att däcket var slut. Såg hur fint som helst ut. Undra vilka ursäkter han och Sege ska dra efter B-racen när vi har förnedrat dem?

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Förstår precis vad du menar. Otto visade lite spår igår och när jag sen körde ifrån honom skyllde han på att däcket var slut. Såg hur fint som helst ut. Undra vilka ursäkter han och Sege ska dra efter B-racen när vi har förnedrat dem?

Otto har sagt att han ska skylla på

a) rasad motor
b) regn

;)

/ jens

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto

Right here!

Är det bara jag som läser att psykningarna (och sabotagen) har tagit en helt ny nivå :va

Vad blir nästa, några tappade m8 muttrar i en förgasare?

M8? Kommer dom förbi reedventilerna? Tänkte köra M4 för att vara säker.

Last edited:
Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...