Mavve
Ur-medlem sen 2002.
Det var värst vad vi killar är hjälpsamma denna gång. Hade du inte varit tjej så hade väl alla svarat "Skriv en bättre rubrik måPpefuCKo!"
Tjejer är så böliga
Det var värst vad vi killar är hjälpsamma denna gång. Hade du inte varit tjej så hade väl alla svarat "Skriv en bättre rubrik måPpefuCKo!"
Att man pluggar är inget skäl till att inte skaffa om man verkligen vill. CSN betalade mitt A-kort och hoj.
Tja det är väl en fråga om prioriteringar. Jag avstod MC och annat dyrt under studietiden, men hade iofs jävligt roligt ändå. Jag tog knappt några studielån alls vilket ju ändå känns bra så här efteråt. Det är roligare att boka bandagar än att betala CSN
1. Flytta hemifrån
2. Gör som du vill
köper första bästa motorcykel och målar den rosa!"
och för er som tror annat, jag har bott hemifrån sedan jag va 17...
Köp hojen och flytta hemifrån
Du är ju 22 år för fan
Men köp hojen i alla fall....
Ditt liv = dina val? Vill du ha en fzr så köp dig en fzr. Du måste väl ha någon polare med hojerfarenhet/bil/släp som kan hjälpa dig kolla och ev köpa drömhojen? Farsan får nog acceptera att du är vuxen och har rätt att göra dina egna val.
Låter som en jävligt bra idé tycker jag!Vi sätter din papps på en ölkväll hemma hos min papps, så kommer han nog vara på andra tankar sen! Pappa har kört hoj sen han var 16, och när jag var 7 köpte han en liten cross till mig som han helt enkelt satte upp mig på, förklarade hur jag skulle göra och puttade iväg mig. Efter den dagen var jag fast. Så han kan kanske få din farsgubbe på bättre tankar!
Under tiden som de sitter och ölar åker du och jag och hämtar din hoj!
Tips på hur du övertyggar farsgubben:
1. Lägg dig ner på golvet och gråt och banka (likt matadoren i Ferdinand)
2. Vädja till hans stora kunnande och säg att du bara är pappas lilla flicka som inte vill göra ngt misstag (gärna med tummen i munnen)
3. Säg att du kan bli rånad, lurad ja gud vet vad, om du måste åka ensam.
4. Säg att mamma har sagt att pappsen måste följa med.
5. Föreslå en bilutflykt eftersom du bara älskar att åka bil med stora trygga pappsen som chaffis. Sen smyger du lite försiktigt in att, -vi skulle ju kunna svänga förbi och kolla på en mc när vi ändå har vägarna förbi.
6. Säg att du mest ska ha hojen att mecka med.
7. Säg att du funderar på att strunta i FN-tjänst hos gerillan i Kongo om han följer med och kollar på hojen.
Tror du sårade honom som mest när du drog hem din första kille som du presenterade för familjen..missade du när hans hjärta gick i kras? Så att du sticker iväg o köper hoj är nog lungt
Jag ser inte vad som är problemet. Skit i gubbjäveln och väx upp. Vill du åka och kolla på hojen så åk, svårare än så är det inte.
/livscoachen
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |