XBlackbirdX
Slav
Nu är det såhär att jag inte har tid och köra runt och provsitta och köra massa cyklar.
så ska ge er konkret fakta om mina funderingar:
har idag en suzuki 750 gsxr 1999a.trevlig hojj,men lite för mycket sport.käringen är inte nöjd med passagerarsätet heller
har kollar runt lite och det finns vissa modeller som är intressanta.
antingen vill jag ha cbr 600F (ca -99,-00)eller thundercat/ace, är det som jag tror att körställningen är något mer upprätt och passagerare sitter bättre på dessa?ändå mycket sport i dessas två cyklar vilket är snyggt.
någon som har kommenterar om dessa två cyklarna?vilken av dem är bäst?
sköna och köra lite längre med?
sen har jag en liten passion för nakna cyklar .....hornet är fin,vilka fler liknande nakna cyklar finns de för runt 38-45 000kr, i ungefär samma stuk som hondas hornet???ej intresserad av buell,ducati,triumph och sånna,gärna japanare.
är lite kluven men tycker inte de är samma känsla att köra med min suzuki som det var med körskolans 900 hornet,tyckte man upplevde mer omgivning med hornet....
alla tankar och kommentarer är välkommna då jag är kluven
tack på förhand.tog kortet i fredags förresten.grattis till mig
så ska ge er konkret fakta om mina funderingar:
har idag en suzuki 750 gsxr 1999a.trevlig hojj,men lite för mycket sport.käringen är inte nöjd med passagerarsätet heller
har kollar runt lite och det finns vissa modeller som är intressanta.
antingen vill jag ha cbr 600F (ca -99,-00)eller thundercat/ace, är det som jag tror att körställningen är något mer upprätt och passagerare sitter bättre på dessa?ändå mycket sport i dessas två cyklar vilket är snyggt.
någon som har kommenterar om dessa två cyklarna?vilken av dem är bäst?
sköna och köra lite längre med?
sen har jag en liten passion för nakna cyklar .....hornet är fin,vilka fler liknande nakna cyklar finns de för runt 38-45 000kr, i ungefär samma stuk som hondas hornet???ej intresserad av buell,ducati,triumph och sånna,gärna japanare.
är lite kluven men tycker inte de är samma känsla att köra med min suzuki som det var med körskolans 900 hornet,tyckte man upplevde mer omgivning med hornet....
alla tankar och kommentarer är välkommna då jag är kluven
tack på förhand.tog kortet i fredags förresten.grattis till mig