sandstream
Guest
Jag har räknat lite och tror min säsong hamnar på ca 50.000:- (då är varken hoj, resor eller eventuella krascher medräknade, men däremot bensin för träning/race, däck, licens, transponder osv).
Japp, Sandstreams kalkyl +-10000 skulle jag tro är det man får ställa in sig på för en tävlingssäsong. Sedan kan det ju som bekant bli lite billigare och mycket dyrare.sandstream skrev:2588472Jag har räknat lite och tror min säsong hamnar på ca 50.000:- (då är varken hoj, resor eller eventuella krascher medräknade, men däremot bensin för träning/race, däck, licens, transponder osv).
I år har ju greven varit på plats, vet inte hur det blir nästa år då det antagligen inte är samma helger för SM och B-förarna.tvålen skrev:2588499Vid tävlingar, är det alltid någon som säljer delar om man hamnar i nöd? typ grevens eller nån...
Förövrigt fick jag mitt favoritnummer, , #22!
samuel w skrev:2588504I år har ju greven varit på plats, vet inte hur det blir nästa år då det antagligen inte är samma helger för SM och B-förarna.
tvålen skrev:2588512Okej! Men vad kommer delade helger innebära egentligen?... Mer träningstid innan race eller hur kommer upplägget att vara?
Alx skrev:2588540På B-racen kommer det antagligen bli två endagarstävlingar i alla fall på Sviestad, alltså lördag och söndag samma helg. För att få mer racetid! Det är ju ändå därför man tävlar! Det blir nog lika mycket träning totalt, fast mer race! SM kommer väl köras som innan fast dubbla finaler i vissa klasser om jag förstått det hela rätt.
hållundan skrev:2588642Stora tummenupp till Björn!
Nyttig läsning. Jag får dock kalla fötter.
Nej, det ska nog bli bra detta!
Alx skrev:2588657
Björn, man behöver inte alls va singel för att man racar man kan hitta någon i depån som man tycer om!
sandstream skrev:2588668Bra info Björn
Men vad är en "miljömatta"?
Sen kom jag på en anna fråga: Måste man ha något svampliknande i tanken eller kan den vara som den är?
björn.e skrev:2588669det har jag inte sagt heller men då en del vill ha kvar sin flickvän/pojkvän så kan man med dessa tipps få lite hjälp, det är inte många som tänker på det
björn
Över att det är lika jobbigt som att springa i trappor?hållundan skrev:2588642
Jag får dock kalla fötter.
Jag örker mä't. Det är inga problem. Är dock lite oroad över tidsåtgång, dollars och lite "vanliga" komplikationer som säkerligen kommer att kunna uppstå.flugan skrev:2588751Över att det är lika jobbigt som att springa i trappor?
hållundan skrev:2588776Jag örker mä't. Det är inga problem. Är dock lite oroad över tidsåtgång, dollars och lite "vanliga" komplikationer som säkerligen kommer att kunna uppstå.
björn.e skrev:Jag hadde visst en kalkyl från min första säsong i exel men man kan visst inte ladda upp den här
björn
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |