hahahaLäste förresten någonstans att man skulle "köra in" tvapparater. Hur gör man då? Slänger i lite extra olja och bläddrar inte mer än 5000 kanaler/minut?
hahahaLäste förresten någonstans att man skulle "köra in" tvapparater. Hur gör man då? Slänger i lite extra olja och bläddrar inte mer än 5000 kanaler/minut?
Jaha nu sitter man här med sin nya pv70 och glädjen förbyttes snabbt mot ilska när vi upptäckte två vita vågräta streck som är ca en millimeter tjocka över hela skärmen. Provade köra dvd och det är samma sak där så det har nog inget med antennen eller mottagningen att göra. Kan man göra något själv eller det är bara att skicka tillbaka skitet igen.? Mycket irriterande...
Kanske ska man satsa på en 32 tums kvalitétsskärm istället för en "noname 37-42 tums"...??
Sånt händer tyvär och du kommer garanterat få en ny maskin.
Vad det gäller "inkörningen" så mår alla plasmor bra av att köras med sänkt kontrast och sänkt ljusnivå under första veckan eller två. Bilden blir faktiskt bättre efter det.
Ska ringa netonnet ?
Jag har INGA streck på min 28 tums Panasonic tjock tv, jätteskönt!
Jag har INGA streck på min 28 tums Panasonic tjock tv, jätteskönt!
Det blev en 37 tums samsung iallafall. Det var den jag fastnade för utseendemässigt. Hänger numer så fint på väggen i vardagsrummet. Tack för hjälp o idéer.
Varför lcd om du inte ska använda den som datorskärm?
Vad jag vet så är det ingen lag på att man ska köpa plasma om man inte ska använda den som bildskärm
Har jag sagt det?
Ser dock ingen anledning till att köpa en lcd istället för plasma såvida man inte ska ha den som datorskärm.
Kolla film/tv på en lcd sen kollar du på en plasma.
Så förstår du varför.
Jag har sett film på både LCD och Plasma, jag vet faktiskt inte vad det blir när jag ska köpa platt...
Är nog inte allt för många som har sitt sovrum fullt med lysrör på när dom ser på tv..Han kanske har väldigt ljust i rummet där TV'n ska stå?'
Ni har båda fel Jag köpte den för att det var den snyggaste jag kunde hitta. Har bara sett på den i kanske 10 min än så länge. Kollar aldrig på tv liksom.
Vad jag vet så är det ingen lag på att man ska köpa plasma om man inte ska använda den som bildskärm
Det finns rätt många som föredrar bilden från en LCD, så då köper dom det.
Själv föredrar jag (än så länge) CRT, då jag tycker att dom andra teknikerna fortfarande är för dyra, ger för dålig bild (det kan ha ändrats sedan jag sist jämförde) och jag dessutom har en fungerande CRT.
Men vem vet, blir prisraset så stort som många optimister tror så kanske jag skaffar en platt-tv efter jul...
Jag matar min tv med signal från en CanalDigital-box, så jag har goda förutsättningar att få bra bild IAF.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|