Och du är på allvar förvånad över att skjuta veven efter 1200mil på en 510?Hej sporthojs folk!
Jag har råkat ut för det en hojåkare alldrig vill vara med om. I söndags brakade min Husqvarna sm510r ihop utanför Jönköping. Den är av årsmodell 2008 & har rullat 1200 mil. Troligtvis är det veven som gått av/lagret skurit.
Bandit 600? Både den nya och den gamla modellen är trevliga och i det segmentet du letar. Sedan finns ju Yamaha Fazer 600/FZ6 också.
nu har jag provkört och provsuttit lite mer, Ducce, Suzuki och BMW. Trevliga men er6 och XJ känns bäst när det gäller hanterbarhet, så jag ska kolla lite pris och så, så får jag se vad det blir.
Har även provåkt bärgningsbil idag:
Visste ni det, att förutom fylla på olja ska man behöva tanka skiten också!
nu har jag provkört och provsuttit lite mer, Ducce, Suzuki och BMW. Trevliga men er6 och XJ känns bäst när det gäller hanterbarhet, så jag ska kolla lite pris och så, så får jag se vad det blir.
Har även provåkt bärgningsbil idag:
Visste ni det, att förutom fylla på olja ska man behöva tanka skiten också!
Haha
ett litet tipps: nolla trippen varje gång du tankar så har du koll på hur långt du kommer. jag gör det även om jag har varningslampa för reserven.
Vad har HAN för namn, dumskallen som inte tankat... För det är ju inte en kvinnas jobb!
Meh. Jag kan se hur många mil jag har kvar i tanken. Det är rätt praktiskt faktikst.
hehe sådana finesser finns inte på min hoj.
Problem solved, tack för all input!
Bästa Köpet enligt mig. Nyare och mer modern tekniken jämfört med er-6 som har häng med sedan 2006 som bara fått lite uppiffning bara.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|