Hej!
Jag skal köpa en ny offroad i vinter som ska vara väg reggad! (less av at hela tiden akta sig för snuten med crossen
Jag har en 125a för banan och vill ha en laglig skogs maskin! (som också skal gå som motard!)
Jag sett ut mig tre alternativ:
1. Ktm lc4 640
2. Suzuki drz 400. -För lite kraft i motorn?
3. Honda xr 650.
Jag har varken provat någon av de, och undrar om nån som har kört dom vet hur de är jämfört med 250 2t.
Hur klarar en stor 640/650 ett vält? Jag gillar att köra i värsta snåren ibland och är rädd för att cyklarna inte går där jag kan köra crossen!
Jag lutar mot en lc4 eller xr 650. Drz 400 värkar för klen i motorn...
Är det mer underhåll på ktms 640 än hondas xr 650, och håller den lika länge?
Vilken av dom är bäst skog å grus? Vem är bäst för asfalt?
Om nån har erfarenhet från dessa cyklar blir jag jätte glad om ni hjälper mig med att tycka till!
Jag skal köpa en ny offroad i vinter som ska vara väg reggad! (less av at hela tiden akta sig för snuten med crossen
Jag har en 125a för banan och vill ha en laglig skogs maskin! (som också skal gå som motard!)
Jag sett ut mig tre alternativ:
1. Ktm lc4 640
2. Suzuki drz 400. -För lite kraft i motorn?
3. Honda xr 650.
Jag har varken provat någon av de, och undrar om nån som har kört dom vet hur de är jämfört med 250 2t.
Hur klarar en stor 640/650 ett vält? Jag gillar att köra i värsta snåren ibland och är rädd för att cyklarna inte går där jag kan köra crossen!
Jag lutar mot en lc4 eller xr 650. Drz 400 värkar för klen i motorn...
Är det mer underhåll på ktms 640 än hondas xr 650, och håller den lika länge?
Vilken av dom är bäst skog å grus? Vem är bäst för asfalt?
Om nån har erfarenhet från dessa cyklar blir jag jätte glad om ni hjälper mig med att tycka till!