Hjälp! Nypiercad!

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Har skaffat mej ett extra hål (tungan) och har redan börjat tröttna på soppor av alla de slag.... Jag har ätit "riktig mat", men det är ju inte direkt bekvämt. Man hinner bli hungrig innan man avslutat måltiden.... Det tar en stund för mej att äta just nu. :huvet

Nu till frågan! VAD kan ni med piercade tungor rekomendera mej att käka? Är öppen ör ALLA förslag... utom :fyllisar

/FrökenW

Grädde

Ny medlem
Gick med
12 Nov 2003
Hoj
Yamaha yz125cc
watson skrev:
Har skaffat mej ett extra hål (tungan) och har redan börjat tröttna på soppor av alla de slag.... Jag har ätit "riktig mat", men det är ju inte direkt bekvämt. Man hinner bli hungrig innan man avslutat måltiden.... Det tar en stund för mej att äta just nu. :huvet

Nu till frågan! VAD kan ni med piercade tungor rekomendera mej att käka? Är öppen ör ALLA förslag... utom :fyllisar

/FrökenW

Nu blev jag nyfiken. Är det här bara en övergångsperiod eller måste du för alltid äta fjoll mat :va

Jag e lite :kocko just nu pga extrem sömnbrist men är det så?

Last edited:

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bakpååkare. :)
watson skrev:

/FrökenW

Been there, done that!
Ta vanlig spagetti o köttfärssås. Kör i mixer och späd med vatten. Det ska bli en tjock, men ändå drickbar sörja. Ser äckligt ut, men det mättar i alla fall.
Enklare variant: köp barnmat och spä med lite vatten...

Två dagar efter att jag piercade mig, åkte jag till Paris. Snacka om att jag led. Men god mat SKULLE jag ha i mig. Mitt middagssällskap hade vansinnigt rolig åt mig när jag försökte äta...*S* Men vin och whisky gick ner utan problem :rolleyes:

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Var det det jag kände när jag hånglade? eller var det inte du? :D

Mixa ner allting och bara häll i dig och tacka för maten ;)

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Rör ihop råa ägg och mjölk. Det är skitäckligt, men slinker ner friktionsfritt och ger nödvändigt proteintillskott.

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
watson skrev:
Använd din fantasi!! :slicka Sen är det jävligt fränt oxå!!

@exiteme: Tack men nejtack... Fn jag KAN ju äta pomfrites, men det går lååångsamt.. :tungan

/FW
har du så kass teknik så du behöver sådant? att du tycker att det är fränt kan jag köpa.. men inte ur sexsyfte för då har man fel teknik :brinnerup

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
blom skrev:
har du så kass teknik så du behöver sådant? att du tycker att det är fränt kan jag köpa.. men inte ur sexsyfte för då har man fel teknik :brinnerup
Vad jag har förstått så gör det tungan känsligare, så det har inte direkt med teknik att göra.

Ronta

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2003
Hoj
..
watson skrev:

/FrökenW

Tips.. Krossa is eller ta en isbit å ha den på tungan, försök att ha det så mkt som de går... Jag knaprade is dom första tre dagarna och åt vanlig mat, undvik varm mat..

Jag har läkarstaven i fortfarande, mkt roligare å leka med.. :)

Lycka till.... :tummenupp

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
För första gången i världshistorien håller jag med Blom helt och hållet. Fy fan så dumt med järnskrot i kroppen.

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
berggren_martin skrev:
Vad jag har förstått så gör det tungan känsligare, så det har inte direkt med teknik att göra.
men du har väl inte tungan mellan benen? inte jag ialf och jag tror inte syftet med det är att stimulera tungan utan mer intima delar

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...