Hjälp! Nypiercad!

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Annicka skrev:
Om du har tur så märker hon kanske ingenting :)
/Annicka

Du känner inte min morsa.... :rolleyes:

@BMW R90s: Skriv en bok!!

Fortfarande är det så att de enda som kommer få nån glädje av min piercing, tycker att den är fin/sexig. Ni andra behöver inte ha någon åsikt.

Mattias! HÅLL DIG TILL ÄMNET

/FW

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
K-Micke skrev:
Nu till min fråga: Varför gör man hål i tungan? Uttråkad?

:3freak

Inte alls... Jag tycker att det är fräckt och sexigt... Ville ha en till piercing och har gått runt och funderat på var. Kom fram till att jag ville ha en som inte syntes så mycket då jag redan har en tidigare i ansiket. Ville inte göra någon intimpiercing då jag är rädd för att skada något viktigt... :tuttar

/FW

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2017 KTM Super Adventure S
Hur är det... om man piercar sig i tex. bröstvårtan, får man inte dricka sprit på x antal veckor då ? :va

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mattiaz skrev:
Hur är det... om man piercar sig i tex. bröstvårtan, får man inte dricka sprit på x antal veckor då ? :va

Piercern brukar säga så, men det är oftast bara för att på fyllan så ska man ju hålla på och visa och pilla på den osv, och det ska man ju inte göra.... Om man har den i tungan, så ska man inte :fyllisar eftersom det turkar ur munnen. Är du bakis så är din piercing det....

/FW

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
LiCrO skrev:
Jag åt en massa youghurt. :)
det är ju mums..

Hmm Jag tycker bara att det blir kladdigt i munnen... Käkade lite keso...med jordgubbssylt. DET funkade alldeles utmärkt! MUMS!

(Varför jag spammar i denna tråd är för att jag försöker undvika hur dåligt det går för oss i handbollen... :gråta )

/FW

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2017 KTM Super Adventure S
watson skrev:
Hmm Jag tycker bara att det blir kladdigt i munnen... Käkade lite keso...med jordgubbssylt. DET funkade alldeles utmärkt! MUMS!

(Varför jag spammar i denna tråd är för att jag försöker undvika hur dåligt det går för oss i handbollen... :gråta )

/FW

Watson... har du sett filmen Ratrace? killen där som har piercat sig i tungan pratar lite konstigt :gnissla

JockeMekk

Ny medlem
Gick med
23 Oct 2003
Hoj
Ktm 525 sx -03
Och det är då, mina vänner... man är jävligt glad att det var jusst tungan....och ingen annan stans som hon hadde piercat sig!!!!!

ja för det kunde ju vart så....
jaaaaa, å det kunde ju vart min kvinna, som hadde piercat sig där!!!! ja Där vet ni!?.......men... nu vare ju...varken eller! :)
Håll ut!
Ja, snart e snön borta...den åxå! :banana

toca1

NinjaClubSweden
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-12R SÅLD
watson skrev:
Har skaffat mej ett extra hål (tungan) och har redan börjat tröttna på soppor av alla de slag.... Jag har ätit "riktig mat", men det är ju inte direkt bekvämt. Man hinner bli hungrig innan man avslutat måltiden.... Det tar en stund för mej att äta just nu. :huvet

Nu till frågan! VAD kan ni med piercade tungor rekomendera mej att käka? Är öppen ör ALLA förslag... utom :fyllisar

/FrökenW

Bara att bita ihop,, e huvvet dumt får kroppen lida :arsele :D

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Jag snackade med damen någon dag efter hon hade gjort hålet.
Hon lät jättekåt när hon sluddrande undrade vem fan som ringde då hon påpekade att hon hade talsvårigheter.. :rolleyes:

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
watson skrev:
Piercern brukar säga så, men det är oftast bara för att på fyllan så ska man ju hålla på och visa och pilla på den osv, och det ska man ju inte göra.... Om man har den i tungan, så ska man inte :fyllisar eftersom det turkar ur munnen. Är du bakis så är din piercing det....

/FW

Det är väl snarare för att det kan orsaka infektion..?

landen

Ny medlem
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
lånar ibland
Är inte piercing lite väl 1995, lite som rejv ;D

Aja skulle aldrig få för mig att göra något i käften, men en polar satte en stav rakt egenom hela härligheten. Han satt inte ner på 2 dar typ, var tvungen att ha mjukisbyxor på sig i en månad. Hur kan man utsätta sig för något sånt?

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
landen skrev:
Är inte piercing lite väl 1995, lite som rejv ;D

Aja skulle aldrig få för mig att göra något i käften, men en polar satte en stav rakt egenom hela härligheten. Han satt inte ner på 2 dar typ, var tvungen att ha mjukisbyxor på sig i en månad. Hur kan man utsätta sig för något sånt?
[ironimodeon]En förklaring kan ju vara den att du sitter inne på ett hojforum och spammar medan han är ute o rullar runt? :rolleyes: [ironimodeoff]

Tjejerna kanske gillar skrot mellan bena?

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
Kunde inte låtabli o svara!

watson skrev:
Har skaffat mej ett extra hål (tungan) och har redan börjat tröttna på soppor av alla de slag.... Jag har ätit "riktig mat", men det är ju inte direkt bekvämt. Man hinner bli hungrig innan man avslutat måltiden.... Det tar en stund för mej att äta just nu. :huvet

Nu till frågan! VAD kan ni med piercade tungor rekomendera mej att käka? Är öppen ör ALLA förslag... utom :fyllisar

/FrökenW

Hejsan! Fröken.
Fy attans smärtar det inte?.
Har du en mixer eller nåt sånt?,köp dagens eller Mc Donalds meny o kör det i mixern sen är det väl bara o svälja med lite vätska till,vill man vara snitsig så kan du även mixa i colan.He he vill du bli "fin" får du lida pin...ha ha ha.

Last edited:

alakhai

Medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki 1000
Min flicka måste ha hög smärtgräns då.. Hon käkade en del is dan efter men sen vad det som vanligt ungefär... Pratade lite konstigt ett tag men hade inte speciellt ont..!? :va

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
blom skrev:
har du så kass teknik så du behöver sådant? att du tycker att det är fränt kan jag köpa.. men inte ur sexsyfte för då har man fel teknik :brinnerup

Blom du har så rätt! Håller med dig till 100% :)

MANGAN

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
YAMAHA YZF 450F -08 Performance by OvesMotor / Mangan-racing
alakhai skrev:
Min flicka måste ha hög smärtgräns då.. Hon käkade en del is dan efter men sen vad det som vanligt ungefär... Pratade lite konstigt ett tag men hade inte speciellt ont..!? :va

Samma här Käkade lite is samma dag sen va de väl inte mer me det ....gick o äta dagen efter och ont gjorde det inte ens :fakta

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...