blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
ja du ser världen kanske blir bättre nuMattias skrev:För första gången i världshistorien håller jag med Blom helt och hållet. Fy fan så dumt med järnskrot i kroppen.
ja du ser världen kanske blir bättre nuMattias skrev:För första gången i världshistorien håller jag med Blom helt och hållet. Fy fan så dumt med järnskrot i kroppen.
Jo, syftet är att stimulera tungan. Det har inte någon positiv effekt på någon annan än personen själv, snarare tvärtom.blom skrev:men du har väl inte tungan mellan benen? inte jag ialf och jag tror inte syftet med det är att stimulera tungan utan mer intima delar
blom skrev:men du har väl inte tungan mellan benen?
du är den första jag hört som blir kåt av att bli killad på tungan.......berggren_martin skrev:Jo, syftet är att stimulera tungan. Det har inte någon positiv effekt på någon annan än personen själv, snarare tvärtom.
nej inte enligt bergrensmartinwatson skrev:Ja!! Förhoppningen är att den ska finnas mellan benen.....
/FW
blom skrev:du är den första jag hört som blir kåt av att bli killad på tungan.......
berggren_martin skrev:Förresten blom, varför tror du att folk hånglar egentligen?
watson skrev:Nu var ju inte frågan Varför eller vad jag ska med den till...
Frågan var vad fn jag ska äta!!!
Börjar bli hungrig!!!
/FW
watson skrev:Nu var ju inte frågan Varför eller vad jag ska med den till...
Frågan var vad fn jag ska äta!!!
Börjar bli hungrig!!!
/FW
bebbe skrev:
watson skrev:Har skaffat mej ett extra hål (tungan) och har redan börjat tröttna på soppor av alla de slag.... Jag har ätit "riktig mat", men det är ju inte direkt bekvämt. Man hinner bli hungrig innan man avslutat måltiden.... Det tar en stund för mej att äta just nu.![]()
Nu till frågan! VAD kan ni med piercade tungor rekomendera mej att käka? Är öppen ör ALLA förslag... utom![]()
/FrökenW
Annicka skrev:Så det blev en piercing iaf. Vad säger mamma då? Blev hon så galen som du trodde?
mat som du kan äta:
klipp spagetti till små små bitar, ta någon pasta sås så det slinker ner bättre.
mjukt bröd med ost som du har skärt i tärningar borde kanske gå bra.
Lycka till
/Annicka
berggren_martin skrev:Rör ihop råa ägg och mjölk. Det är skitäckligt, men slinker ner friktionsfritt och ger nödvändigt proteintillskott.
Ja, jag tänker inte hindra dig.t-rex skrev:Åfyfan vad man skulle kunna komma med med någonting helt annat här....
t-rex skrev:Åfyfan vad man skulle kunna komma med med någonting helt annat här....
watson skrev:App, app!Allt sånt är förbjudet.... Ett tag framåt iaf...
![]()
@Annicka: Har inte träffat mamma än, bara pratat i tel och jag måste väll prata som en gud för hon sa inget...Och JA hon kommer att göra mej arvslös och Johan könslös...
![]()
@BB: Du får låna Johan any time baby... och vad du och jag brukar göra, förstår jag att du inte vågar skriva på ett öppet forum... Det är svårt att komma ut, men jag ska nog hjälpa dej!!![]()
Btw: Äggröra funkade finfint.... Hur länge har ni andra fått gå hungriga då?!
/FW
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!