Nyteknik
Bannad
2. Så är det även i min Honda-manual. Men det är ett bra utgångsläge för att gå nedåt och hitta en rimlig bestyckning.Goodstuff skrev:2. Ställer man in min TZ enligt de grundinställningar som finns i manualen så skulle den vara så fett bestyckad att det skulle vara löjligt.
3. Hur gör man det då?
4. Varför är det enklare?
3. Det lär man sig förstås efter en tid i depåerna och här på forumet.
4. Har man plats är det nog enklare att ha dunkar med racingbränsle ståede i garaget. Men om utrymme är en bristvara är det smidigt att fylla en 20-litersdunk när det behövs.
Jag ska verkligen försöka!Nordgren skrev:Jag hoppas att du lever som du lär nästa år för då kommer de gå mycket bättre.
Det vore uppriktigt intressant att se skillnaden i varvtider. Pesonligen skulle jag gärna spara 3.000 kr till något annat om skillnaden i tid är försumbar för en hobbyåkare.Nordgren skrev:Racesoppa är ca 15kr/liter dyrare och på en SM säsong går det åt mindre än 200 liter dvs 3000kr mer. Det är det värt med tanke på tillförlitligheten, effekt och gasrespons.