Hjälp - Viktor från eDarling tycker jag verkar trevlig!???

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Jag kan hantera att bögar raggar på mig, på nåt sätt är det ju ändå smickrande.

Men att bli kategoriserad är en annan sak.

Är det för att jag åker Honda? Kör snik-BMW-kombi? Snusar Rapé? Har ett oanvänt gymkort? Tjänar mindre än sambon? Är 30+ och barnlös? Lägger mer pengar på Bokus.se än krogen?

Nåt måste det ju va?? Diskriminerande är vad det är :mad:

Spiido

Medlem
Gick med
19 Jun 2012
Hoj
En jättesnabb
Jag kan hantera att bögar raggar på mig, på nåt sätt är det ju ändå smickrande.

Är det för att jag åker Honda? Kör snik-BMW-kombi? Snusar Rapé? Har ett oanvänt gymkort? Tjänar mindre än sambon? Är 30+ och barnlös? Lägger mer pengar på Bokus.se än krogen?

Mjo, allt det där är typiska smyg-bög attribut :smasha

Skämt åsido, man kan ju fundera hur koden är knackad egentligen, känns lite random.

Men inte vara ledsen på ögat nuh, du träffar snart nån bystig blondin som vara vill ligga :krama :yoparty

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Mjo, allt det där är typiska smyg-bög attribut :smasha

Skämt åsido, man kan ju fundera hur koden är knackad egentligen, känns lite random.

Men inte vara ledsen på ögat nuh, du träffar snart nån bystig blondin som vara vill ligga :krama :yoparty

Har en nyopererad blondin i soffan 6 meter bort.

Men idiotläkaren satte kniven i knät!!! WTF!!!11110011!!! Hur svårt skare va att fatta att de ska renovera när de ändå har henne "under" liksom??

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris

Agile< det är Hondan tveklöst; ); );););)

seså, bara duka upp för middag för två med broiler-viktor!!

Jahopp..

Då blire R6 nästa säsong! Fan, jag som har så mkt delar på hyllan :/

Nån som vill köpa massa gay-delar som hjul, motorkåpor, bromsgrejer, helsystem, kåpset osv och utveckla sin gay-ikon?

Gixxermixxer säger att ni får (bli) :borra(de) då :rofl

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Skulle inte vara helt förvånad om det är singeltråden och den massiva oblansen mellan män/kvinnor som gör sajten intressant för motesplatsen och annat avskum.
Å andra sidan får jag sån reklam på fejsbök trots civilstatus som i förhållande, så misstänker att de bara köpt en helt sanslöst stor reklampost av något företag som mosa ut det överallt...

Men kapitalstark? :D Vi bränner ju stålarna på hojar! :va

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Men kapitalstark? :D Vi bränner ju stålarna på hojar! :va

Ganska många fler villaägare och premiumsbil-ägare här än på många andra forum/annonsplatser har jag en känsla av. ;)

Antalet trådar om resor, verktygsvagnar för 20 lock (som känns "prisvärt" :3freak) och sånt vittnar ju om att den samlade förmögenheten på SH är rätt omfattande.

Edit:

Visst finns de som lägger 80´ per år på hojen, och kör Saab -97a och bor i hyresetta. Men de flesta har det nog hyfsat ordnat överlag.

Last edited:

mojja83

Guest
Ganska många fler villaägare och premiumsbil-ägare här än på många andra forum/annonsplatser har jag en känsla av. ;)

Antalet trådar om resor, verktygsvagnar för 20 lock (som känns "prisvärt" :3freak) och sånt vittnar ju om att den samlade förmögenheten på SH är rätt omfattande.

Edit:

Visst finns de som lägger 80´ per år på hojen, och kör Saab -97a och bor i hyresetta. Men de flesta har det nog hyfsat ordnat överlag.

En annan säljer röv och lever på knäckebröd för att ha råd att tanka maskin ens en gång:huvet:gnissla

dahlgren

Gick med
9 Jun 2008
Hoj
ZX7R
Eller en sambo som tjänar fätt ;)

Edit:

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe

Edit:

Jo, de flesta verkar ha ett par inte helt billiga hobbies vid sidan av hojandet.

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
En annan säljer röv och lever på knäckebröd för att ha råd att tanka maskin ens en gång:huvet:gnissla

Just det :rolleyes:

Jag äter förvisso jävligt mkt blodpudding och går aldrig på krogen. Men har cashat både bil & hoj, och reser utomlands 2-3 ggr per år. Förvisso mest tack vare sambon i soffan, men hade jag inte pluggat så vi haft 2 inkomster hade vi käkat mer oxfilé, druckit mer vin och bott bättre också..

Eller en sambo som tjänar fätt ;)

Det är ett vinnande koncept ;)

Last edited:

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
va handlar denna tråd om ? :va

Bonzo

Trying real hard to be the shepherd
Gick med
20 Jan 2008
Hoj
Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition & Suzuki CS125 -83
Just det :rolleyes:

Jag äter förvisso jävligt mkt blodpudding och går aldrig på krogen. Men har cashat både bil & hoj, och reser utomlands 2-3 ggr per år. Förvisso mest tack vare sambon i soffan, men hade jag inte pluggat så vi haft 2 inkomster hade vi käkat mer oxfilé, druckit mer vin och bott bättre också..

Det är ett vinnande koncept ;)

Du är alltså något så modernt som en manlig lyxhustru? Ett av väldigt få bra resultat av feministernas kamp om jämlikhet mellan könen.
Tänk om jag också kunde ha det så bra. :Bugar

monno

Dakotapilot!
Gick med
3 May 2008
Hoj
Trampcykel...
Bara jag som inte har nån date reklam alls på SH?...:gnissla

Kanske lika bra iofs då man redan har en där hemma som chefar.:kär:banana

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Du är alltså något så modernt som en manlig lyxhustru? Ett av väldigt få bra resultat av feministernas kamp om jämlikhet mellan könen.
Tänk om jag också kunde ha det så bra. :Bugar

Just nu mer manlig sjuksyster dock :(

Och verkligheten är att jag jobbat 10 år jag med, så det jag har betalt, har JAG betalt. Resandet däremot får jag nog ägna ett stort tack för, och en del mat kanske.. (Blir inte så mkt deg kvar när däck, bensin och delar är betalda :tungan)

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO