Hjälp - Viktor från eDarling tycker jag verkar trevlig!???

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Bara jag som inte har nån date reklam alls på SH?...:gnissla

Kanske lika bra iofs då man redan har en där hemma som chefar.:kär:banana

Vänta bara..

Snart hittar dem koden och betalar Swedie som trots allt försöker leva på det här, och då får du PM direkt från matchdate.porr med frågan från EMO-Erik om ni ska sitta på bryggan nere i hamnen, hålla hand och vara tysta tillsammans :fakta

waldorf

Singel och sökande
Gick med
2 Jun 2012
Hoj
Honda CB500 1998
??

Det finns väl tiotusentals potentiella företag och branscher som fortf. har "oss" som målgrupp?

Hojdelar och liknande är ju självskrivet, men en liten och rätt kapitalsvag marknad för Egmonts del kan jag tänka.

Vi läser, reser, äter mat och bor som de flesta andra. Med skillnaden att vi förmodligen som grupp är onormalt kapitalstarka. Nog fan måste det gå att få trevligare annonser än Viktor och KissPeter?

Du missar ju poängen med skämtet! :7peta
http://desmond.imageshack.us/Himg68/scaled.php?server=68&filename=1wn1.gif&res=landing

Allard

Ny medlem
Gick med
15 Jun 2012
Hoj
2004 CBR600RR
Sjukt bra tråd de här, får ju inget gjort på jobbet :Bugar

Har en teori om att de är stockholmare som får den här reklamen, jag som singel får ju inte denna, men så bor jag i Göteborg också.:banana

Och jag kör också CBR600, eller ja, den står väl mest i garaget, men man kan ju låtsas.:gnissla

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
BAHAHAHAHAHAHA..bästa tråden idag....:rofl :rofl

jag får upp en jörgen som gillar tändkule romantik med heta nätter i oljetråget..:p

Wizzard

Village Idiots MC
Gick med
14 Dec 2003
Hoj
GSX-R 1100 -92; GSX1300R Hayabusa 2014
När ni ur inne o touchar ämnet så finns det en utmärkt mötesplats där man inte behöver tvivla på på syftet, lite off men va fan...(utanför Björkliden)
mms_20120926.jpg

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Hur ser Viktor ut ? Kanske är det så att de samtjört edarlings db med våran här ? Kan Viktor vara "han som tjörde om" i Bogan tråden ???

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Om du inte har nytta av den där blondinen i soffhörnet så......

Just nu ter det sig rätt meningslöst. :gnissla

Försöker se långsiktigheten i det. Kanske kan hon bidra med lite framtida intäkter för hon lär kunna allt om att Gold-Digging efter 2 dagars maraton-tittande på "Gold Rush Alaska" ;) (Man är inte så mobil utan knä lissom)

Värsta är att jag också är hemma med en (snart bra dock) platt lunga efter en liten marksyning. Så ingen av oss är direkt sugna på storstädning och långkok. Har nog inte levt såhär onyttigt och slött nånsin tror jag...

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
agile< R6 är oxo lite fel, det är ju en tjejcykel; ););) du måste upp på stora ponnyn typ R1... då jäklar kommer brudarna skrämma iväg viktor med sina C-kupor

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Visst finns de som lägger 80´ per år på hojen, och kör Saab -97a och bor i hyresetta. Men de flesta har det nog hyfsat ordnat överlag.

Jag blir snarare ofta förvånad hur många sjukskrivna, arbetslösa, bidragstagare osv som trots sina krämpor och små inkomster har råd och tid att köra hoj.

Men visst på bankörningarna verkar det överlag vara mkt höginkomsttagare t ex...

Last edited:

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Hoj
Nej
Haha,va faan! Känner honom.
Tog en skärmdump och mejlade till honom Jerker
Men du ska nog inte ha förstora förhoppningar, har alldrig sett att han släppt upp annat en brudar på bönpallen:D

Haha, jag kan ta bort den om han tog illa upp :)

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
agile< R6 är oxo lite fel, det är ju en tjejcykel; ););) du måste upp på stora ponnyn typ R1... då jäklar kommer brudarna skrämma iväg viktor med sina C-kupor

1000 är ju handikappklassen ju. Som att åka Ferrari, man liksom outar sig som klent utrustad :D (Jag låter det blir en trist överraskning)

Hmmm... Kanske är det. Viktorarna har listat ut att 600 är för dem som är trygga i sin sexualitet, och de gör därför antagandet är vi är lite mer välhängda (korrekt förvisso :rofl) än volym-fascisterna och vill vända sitt anlete mot väggen helt enkelt!

Crazy.. Måste tjakka R1

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Hoj
Nej
Jag blir snarare ofta förvånad hur många sjukskrivna, arbetslösa, bidragstagare osv som trots sina krämpor och små inkomster kör sporthoj.

Men visst på bankörningarna verkar det överlag vara mkt IT-folk t ex...

Haha, du valde fel som vanligt. Du jobbar och blir utsliten och trött, förmodligen fet också. Enda glädjen för dig kommer att vara att ligga på soffan med chipspåsen och biran och tänka på hur kul alla andra har.

monno

Dakotapilot!
Gick med
3 May 2008
Hoj
Trampcykel...
1000 är ju handikappklassen ju. Som att åka Ferrari, man liksom outar sig som klent utrustad :D (Jag låter det blir en trist överraskning)
Hmmm... Kanske är det. Viktorarna har listat ut att 600 är för dem som är trygga i sin sexualitet, och de gör därför antagandet är vi är lite mer välhängda (korrekt förvisso :rofl) än volym-fascisterna och vill vända sitt anlete mot väggen helt enkelt!

Crazy.. Måste tjakka R1

Att du lämnar ut två alternativ gör ju att alla endast tror på den första :glömdet

TheWhip

Medlem
Gick med
17 Jun 2011
Hoj
R1-03 Banhoj, Yamaha XS 750 -77 (Caféracerobjekt)
Jag får bara massa annonser på hojdelar. Är det för att ordet krasch är synonymt med mig?

Edit:nu kom Biltema upp, hur vet SH:s annonsörer att jag är sponsrad av Biltema. Luktar konspiration i klass med http://chemtrails-sverige.blogspot.se/

Last edited:

V1ktor

a bike is more then two wheels!
Gick med
27 Sep 2006
Hoj
yamaha xt660 sm
Poppar bara upp massa sexiga Akrapovich dämpare för mig.. Trångt men Why not?! :banana

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO