Hjälp!

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
Kawasaki ZXR
Hej allihopa! Jag har sån fruktansvärd ångest. Jag var ute på skärtorsdagen och träffade en jättegullig kille som jag blev intresserad av och han ville ha mitt nummer. Vi har pratat en del sen dess och han har sagt att han blev intresserad av mig för att jag var rolig, vild, kaxig och hade en schysst häck. Nu till problemet, jag ska träffa honom på lördag och saken är den att jag är MEGA blyg när jag träffar någon jag är intresserad av, och han fick ju uppfattningen att jag var så vild och kaxig, men då var jag ju berusad och mycket modigare. Jag har sån ångest. Det hjälper ju inte att han är väldigt populär och fd nattklubbsägare som känner alla. han är ett riktigt kap, jag är bara är så rädd att han kommer bli besviken.

Mrs. Laphroaig

Guest
Skulle inte du satsa på din kille eller har jag missat nått ?

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
gixxah sevenfifteh
Du behöver inte oroa dig! förmodligen så e han tillräckligt pigg i knoppen för att fatta att alla e inte på party-humör 24-7..
dessutom kommer han nog få för sig att du spelar svår innan han märker att du e blyg(om du inte står med armarna knäppta bakom ryggen o stirrar ner i golvet dvs), e han dessutom denna fullblods-pimpen som du målar upp han till att vara så sköter han det mesta själv! :tummenupp
måla bara upp dig tillräckligt, klä dig i nått lagom slampigt och fokusera på att ha kul o inte på att imponera!
hur du ska fejka den där schyssta häcken han såg på fyllan vet jag däremot inte! :confused:

D e lungt! du har ju redan halv... han har halva.. ni har... eeh det ordnar sig! :tummenupp

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Du behöver inte oroa dig! förmodligen så e han tillräckligt pigg i knoppen för att fatta att alla e inte på party-humör 24-7..
dessutom kommer han nog få för sig att du spelar svår innan han märker att du e blyg(om du inte står med armarna knäppta bakom ryggen o stirrar ner i golvet dvs), e han dessutom denna fullblods-pimpen som du målar upp han till att vara så sköter han det mesta själv! :tummenupp
måla bara upp dig tillräckligt, klä dig i nått lagom slampigt och fokusera på att ha kul o inte på att imponera!
hur du ska fejka den där schyssta häcken han såg på fyllan vet jag däremot inte! :confused:

D e lungt! du har ju redan halv... han har halva.. ni har... eeh det ordnar sig! :tummenupp

:D :D

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
Kawasaki ZXR
Skulle inte du satsa på din kille eller har jag missat nått ?

Det har varit slut mellan oss i två månader. Tyvärr har jag inte riktigt repat mig, men det känns skönt att lägga fokus någon annanstans även om det bara blir en fling.

:pannkyss Tjacka massa bira o sup dig lika full som du var på den där magiska dagen så skall det nog ordna sig.

jag lovar att berätta hur det går.

Last edited:

Kia

Guest
Om han blir besviken är han ändå inte värd besväret..... :tummenupp

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Det har varit slut mellan oss i två månader. Tyvärr har jag inte riktigt repat mig, men det känns skönt att lägga fokus någon annanstans även om det bara blir en fling.

Fling betyder ******* va?

Åh, vad roligt att just du är tillbaka. Jag har inte blivit kallad "Matte" på länge. :gnissla

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
sen dess och han har sagt att han blev intresserad av mig för att jag var rolig, vild, kaxig och hade en schysst häck....
... han är väldigt populär och fd nattklubbsägare som känner alla. han är ett riktigt kap...

:rofl
Den här tråden innebär inte bara humor och underhållning idag. Den kommer garanterat innebära en minst lika roande underhållning om några veckor..

"...Kära Bullen.."

:corn

Gabor

Guest

jag lovar att berätta hur det går.

Kör på, :tummenupp ...ta för dig, nu, ge han vad han tål, säg vad du vill göra med honom. Klarar han inte av lite framfusighet från en tjej, dumpa å gå vidare bara...

Skit i alla gnällgubbar,att gnälla, på att andra vågar är ett tecken på svaghet, att de själva inte får eller kan..slappasmurfpittssmiley:-

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
:gnissla ...........

Kära bullen, varför hittar alltid tjejer nån bättre än mig o skiter i mig? :huvet

App app, försök nu inte sno kexets tråd så som hon snodde Miss piggy´s välkomsttråd i höstas :D.

Sänk ribban Andreas så får du också nulla lite ;).

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha