Hjälp!

Mrs. Laphroaig

Guest
Yepp bara han är tillräckligt tät/kontakter så är han Mr Right!

Nu tror ja inte kexet är en golddigger men det uttalet får stå för dig

Orsak...

...och verkan.

Vad fint att du delar med dig av dina levnadsråd, särskilt som de bevisligen skänkt dig så mycket glädje! :hihi

Nu handlar inte denna tråd om x utan om hon ska satsa på en kille hon fastnade för, satsar man inte får man inte svaren på de frågor man har.
Hade jag inte vågat satsa när jag träffade min älskling för snart 1,5 år sedan så hade jag aldrig haft det så här underbart bra !
Jag lär ju inte vara ensam om att inte vara förtjust i x !

Last edited:

Kia

Guest
Orsak...

...och verkan.

Vad fint att du delar med dig av dina levnadsråd, särskilt som de bevisligen skänkt dig så mycket glädje! :hihi

Förlåt att jag lägger mig i nu.... :pannkyss

Men vad menar du med det här inlägget egentligen?? :va Förutom bara att vara elak då förstås??? :va

Bara undrar....

henlin

Ny medlem
Gick med
27 May 2003
Hoj
636
Förlåt att jag lägger mig i nu.... :pannkyss

Men vad menar du med det här inlägget egentligen?? :va Förutom bara att vara elak då förstås??? :va

Bara undrar....

Elak, jag? :gråta Jag tycker det var en fullt berättigad reflektion. Om en person ger ett råd med innebörden "Tänk inte så mycket, det går säkert bra!" när alla tillgängliga fakta talar för att det kommer att gå åt helvete, och personen dessutom själv beklagat sig över ett antal sällsynt misslyckade utfall (typ "förstört mitt liv så det räcker och blir över") av liknande situationer så tycker jag det kan vara värt att uppmärksamma. Det tycker uppenbarligen inte du men jag vill att du ska veta att vi kan vara kompisar i alla fall! :pannkyss

Maxxi

Gick med
23 Apr 2004
Hoj
Aprilia & Minikina
Haha denna tråd är komisk utan att trådskaparen fattar det själv. Ohhh vilken status killen har, han har ju för fan ägt en egen klubb, känner alla och är ett riktigt kap. Bahah fy fan va brudar kan vara blåsta och naiva. Han vill sätta på dig och sen hör du aldrig mer av honom. Men ja just, jag glömde ju att han har status pga av sin nattklubb :rofl

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Hade jag inte vågat satsa när jag träffade min älskling för snart 1,5 år sedan så hade jag aldrig haft det så här underbart bra !
Jag lär ju inte vara ensam om att inte vara förtjust i x ![/QUOTE]

Kommer han fortfarande vara "älskling"om säg 5 år eller kommer han bli den där nya förhatliga exet som är sååååå gullig nu ?Tiden får utvisa :D

Gabor

Guest
Jag lär ju inte vara ensam om att inte vara förtjust i x !

Kommer han fortfarande vara "älskling"om säg 5 år eller kommer han bli den där nya förhatliga exet som är sååååå gullig nu ?Tiden får utvisa :D[/QUOTE]

Tycker kawakexet ska satsa , å det ordentligt. Hon lever nu, sen kommer sen.

Det är bara svenska killar som blir " x-as, offer och vrak" Du å jag klarar oss,:D . Men tänk att det tar sån tid för tjejer att fatta att det ska vara en kulturambassadör de ska ha.:yoparty .

gabor2

Gick med
29 Jan 2006
Hoj

Det är bara svenska killar som blir " x-as, offer och vrak" Du å jag klarar oss,:D . Men tänk att det tar sån tid för tjejer att fatta att det ska vara en kulturambassadör de ska ha.:yoparty .[/QUOTE]

AAhhh äntligen lite visdomsord med tyngd bakom :tummenupp :D

Kia

Guest
Elak, jag? :gråta Jag tycker det var en fullt berättigad reflektion. Om en person ger ett råd med innebörden "Tänk inte så mycket, det går säkert bra!" när alla tillgängliga fakta talar för att det kommer att gå åt helvete, och personen dessutom själv beklagat sig över ett antal sällsynt misslyckade utfall (typ "förstört mitt liv så det räcker och blir över") av liknande situationer så tycker jag det kan vara värt att uppmärksamma. Det tycker uppenbarligen inte du men jag vill att du ska veta att vi kan vara kompisar i alla fall! :pannkyss

Okej...

Jag bara undrade. :pannkyss

Hon kanske just delar med sig av sin erfarenhet från exxet.... "tänk inte så mycket, det gjorde jag och det gick åt helvete då...."
Hon verkar ju ha hittat en älskling nu sen en tid tillbaka och hon kanske lärde sig av förra misstaget?? Kan det vara så??? :va

Gabor

Guest

Det är bara svenska killar som blir " x-as, offer och vrak" Du å jag klarar oss,:D . Men tänk att det tar sån tid för tjejer att fatta att det ska vara en kulturambassadör de ska ha.:yoparty .

AAhhh äntligen lite visdomsord med tyngd bakom :tummenupp :D[/QUOTE]

Japp, mycket visdom att dela med sig. Jag är här i östradelarna å missionerar, du får ta mälardalen, vi har invisible i stockholm, å Johan i örebro. :D :yoparty

Okej...

Jag bara undrade. :pannkyss

Hon kanske just delar med sig av sin erfarenhet från exxet.... "tänk inte så mycket, det gjorde jag och det gick åt helvete då...."
Hon verkar ju ha hittat en älskling nu sen en tid tillbaka och hon kanske lärde sig av förra misstaget?? Kan det vara så??? :va

Provokatör :D

Last edited:

Kia

Guest
AAhhh äntligen lite visdomsord med tyngd bakom :tummenupp :D

Japp, mycket visdom att dela med sig. Jag är här i östradelarna å missionerar, du får ta mälardalen, vi har invisible i stockholm, å Johan i örebro. :D :yoparty

Provokatör :D[/QUOTE]

Vem?? :confused: Jag?? :confused: Jaa okej då, lite... :hej

Men det var berättigat den här gången... :Rockbanan

gabor2

Gick med
29 Jan 2006
Hoj
Hon verkar ju ha hittat en älskling nu sen en tid tillbaka och hon kanske lärde sig av förra misstaget?? Kan det vara så??? :va[/QUOTE]

Man hoppas ju att folk lär av historien som lärt oss ingenting !:confused: :D

Gabor

Guest

Provokatör :D

Vem?? :confused: Jag?? :confused: Jaa okej då, lite... :hej

Men det var berättigat den här gången... :Rockbanan[/QUOTE]

Du kommer att bli Bannad...:yoparty :D :yoparty :D

M.G.F

I'm with stupid
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
CBR 1000 RR HRC Trico '09
Haha denna tråd är komisk utan att trådskaparen fattar det själv. Ohhh vilken status killen har, han har ju för fan ägt en egen klubb, känner alla och är ett riktigt kap. Bahah fy fan va brudar kan vara blåsta och naiva. Han vill sätta på dig och sen hör du aldrig mer av honom. Men ja just, jag glömde ju att han har status pga av sin nattklubb :rofl

Wörd! :klappar

Bitterheten är ljuv! ;)

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
du e ju fö faen tjej.. de e de enda grabbar bryr sig om,,, de flesta iaf :brynad

Kia

Guest

Japp mälardalen är min bara min!!!:D

Kawa, vart bor du nånstans?? :va
De finns ju tydligen nån sorts uppdelning av iaf mellersta delen av sverige. Så det är väl bara att kolla här och se vart du ska vända dig.

Gabor

Guest
Du kommer att bli Bannad...:yoparty :D :yoparty :D

Nope... :pannkyss

För Mattias tycker om mig serru..... :kär :tummenupp[/QUOTE]

Vem ??Vad är M ??jag snackar om B som i Banning, på ett annat plan...bered dig på...BANNING

Kawa, vart bor du nånstans?? :va
De finns ju tydligen nån sorts uppdelning av iaf mellersta delen av sverige. Så det är väl bara att kolla här och se vart du ska vända dig.

Hon bor i Halmstad, blåsigt, blött, dör har folk har simhud mellan tårna samt gälar.
Mistluren på Tylön startar i september å slås av i maj...:yoparty

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag