Hjälp!

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Hon bor i Halmstad, blåsigt, blött, dör har folk har simhud mellan tårna samt gälar.
Mistluren på Tylön startar i september å slås av i maj...:yoparty[/QUOTE]

Hmmm.... kan vara nått för brorsan att lära upp han bor ju i varberg och är en singel med sh !

Skulle passa henne som hansken om jag tänker efter !Han är ju en sån där surf /party/biker/solbränna gå på stranden kille som brudar trånar efter:D

Lite ungerskt kolbasz mår ingen illa av (kanske duckie då:D )

KULTURBERIKNING FÖR ALLA :yoparty :Rockbanan

henlin

Ny medlem
Gick med
27 May 2003
Hoj
636
Okej...

Jag bara undrade. :pannkyss

Hon kanske just delar med sig av sin erfarenhet från exxet.... "tänk inte så mycket, det gjorde jag och det gick åt helvete då...."
Hon verkar ju ha hittat en älskling nu sen en tid tillbaka och hon kanske lärde sig av förra misstaget?? Kan det vara så??? :va

Jag hör vad du säger, men jag är inte riktigt med på hur du tänker. :) Det var alltså genom att tänka efter för mycket i inledningen av tidigare katastrofförhållanden som hon misslyckades att identifiera ett par blivande partners som personer som skulle komma att påverka hennes liv i negativ riktning? Och genom att låta bli själva tänkandet lyckades hon hitta sin drömprins? Det är ingen särskilt smickrande bild av hennes intellekt som du målar upp! :tungan
Jag skulle inte ha tänkt i de banorna själv, men mina spekulationer är förmodligen ungefär lika väl underbyggda som dina så för att besvara din avslutande fråga: Javisst!

invisible

Yes baby...
Gick med
4 Mar 2006
Hoj
Kawasaki ZX-6R'06
Lycka till imorgon! Slappna av så märker du vad det hela leder till. Hur det än går så har du kommit ut och träffat lite nytt folk och det är ju aldrig fel.

Mrs. Laphroaig

Guest
Elak, jag? :gråta Jag tycker det var en fullt berättigad reflektion. Om en person ger ett råd med innebörden "Tänk inte så mycket, det går säkert bra!" när alla tillgängliga fakta talar för att det kommer att gå åt helvete, och personen dessutom själv beklagat sig över ett antal sällsynt misslyckade utfall (typ "förstört mitt liv så det räcker och blir över") av liknande situationer så tycker jag det kan vara värt att uppmärksamma. Det tycker uppenbarligen inte du men jag vill att du ska veta att vi kan vara kompisar i alla fall! :pannkyss

Med förstört mitt liv menar jag ETT x, som var vållande till den trafikolycka jag var med i nov-05 som förstörde min ena axel samt nacke och skulderblad, skador som tyvärr bara blir värre och värre, hindrar mig från att gå upp i procent på arbete, hindrar mig att lyfta mer än 1 kg etc etc.
DET förstörde mitt liv och eftersom exet var vållande och till 100% orsakade olyckan så skyller jag en stor del av det på honom.

Okej...

Jag bara undrade. :pannkyss

Hon kanske just delar med sig av sin erfarenhet från exxet.... "tänk inte så mycket, det gjorde jag och det gick åt helvete då...."
Hon verkar ju ha hittat en älskling nu sen en tid tillbaka och hon kanske lärde sig av förra misstaget?? Kan det vara så??? :va

Anledningarna till att det gick åt helvete tidigare var för att jag sökte mig till fel personer, mådde för dåligt och inte tog hand om mig själv i den utsträckning som jag borde gjort, ville slippa vara ensam.
När jag hittade min älskling så mådde jag betydligt bättre som person, visste vad jag ville ha och inte ville ha samt att han hjälpte mig att få upp ögonen på att jag inte behöver ta skit från någon !

Last edited:

Thoraby

Ny medlem
Gick med
2 Apr 2006
Hoj
nopp
Hälften av alla som skrivit i trådjäveln kan inte ens quota ordentligt, hurfan kan man få förvänta sig att de ska komma med vettiga åsikter?

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Hälften av alla som skrivit i trådjäveln kan inte ens quota ordentligt, hurfan kan man få förvänta sig att de ska komma med vettiga åsikter?

Det är ju bara Gabor & co som fular sig, fråga mig inte varför men vanligtvis så kan dom ju quota som man ska. Hade inte du skrivit ditt inlägg hade jag gjort det, nu håller jag bara med istället :tummenupp.

Och vem fan orkar "chata" med en polare/flickvän i nån annans tråd om helt irrelevanta saker?

Jag är lite bitter idag men det kan dom som känner sig träffade gott ha :mad:.

KalleNorton

Avliden medlem
Gick med
2 Jan 2004
Hoj
Hayabusa turbo, 25kw
Men för helvete, (det här inlägget borde gjorts på förra sidan) ni som inte klarar av det, skit i att svara eller lär er att quota korrekt era jävla idioter. :mad:

fy fan

Thoraby

Ny medlem
Gick med
2 Apr 2006
Hoj
nopp
QUOTE=KalleNorton;2883915] Men för helvete, (det här inlägget borde gjorts på förra sidan) ni som inte klarar av det, skit i att svara eller lär er att quota korrekt era jävla idioter. :mad:

fy fan[/QUOTE]
Jag håller fullständigt med:D :gnissla

Gabor

Guest

Nöjd nU !? sakfrågan var om KAWAKEX ska fulknulla fd Nattklubbsägaren eller ej. :yoparty

Men för helvete, (det här inlägget borde gjorts på förra sidan) ni som inte klarar av det, skit i att svara eller lär er att quota korrekt era jävla idioter. :mad:

fy fan

Fick du inte upp lilleman eftersom du är så arg ? :D

Last edited:

PeterNorth

Bannad
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
KTM 625 -06
Han är alltså klubbis? då är det bara sätta sig på snabeln och ha kul. Riktigt kap :tummenupp

Last edited:

Kia

Guest
Jag hör vad du säger, men jag är inte riktigt med på hur du tänker. :) Det var alltså genom att tänka efter för mycket i inledningen av tidigare katastrofförhållanden som hon misslyckades att identifiera ett par blivande partners som personer som skulle komma att påverka hennes liv i negativ riktning? Och genom att låta bli själva tänkandet lyckades hon hitta sin drömprins? Det är ingen särskilt smickrande bild av hennes intellekt som du målar upp! :tungan
Jag skulle inte ha tänkt i de banorna själv, men mina spekulationer är förmodligen ungefär lika väl underbyggda som dina så för att besvara din avslutande fråga: Javisst!

Det jag menade var att om man ständigt går och funderar, ständigt försöker vara till lags och i sin jakt på det perfekta förhållandet glömmer bort sig själv, vem man är och vad som är viktigt då tror jag att förhållandet spricker. Om man istället är sig själv, slappnar av och inte funderar så mycket så märker man lättare om man är i rätt förhållande och är man det då blir det sååå mycket behagligare.
Om du tycker jag målar upp henne som någon med bristande intellekt så tolkar du mitt inlägg helt fel. Jag vet att hon inte är någon korkad bimbo utan en skarp och smart tjej.

Men nu har hon ju svarat själv i tidigare inlägg här på hur det låg till så nu vet vi ju båda två.... :tummenupp

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha