Zee
MotoGP URT 3 seed: 5
Skulle inte du satsa på din kille eller har jag missat nått ?
Jo, det har du nog. Det brukar vara tvärtom.
Skulle inte du satsa på din kille eller har jag missat nått ?
du e ju fö faen tjej.. de e de enda grabbar bryr sig om,,, de flesta iaf
Okej...
Jag bara undrade.
Hon kanske just delar med sig av sin erfarenhet från exxet.... "tänk inte så mycket, det gjorde jag och det gick åt helvete då...."
Hon verkar ju ha hittat en älskling nu sen en tid tillbaka och hon kanske lärde sig av förra misstaget?? Kan det vara så???
Det hjälper ju inte att han är väldigt populär och fd nattklubbsägare som känner alla. han är ett riktigt kap
Elak, jag? Jag tycker det var en fullt berättigad reflektion. Om en person ger ett råd med innebörden "Tänk inte så mycket, det går säkert bra!" när alla tillgängliga fakta talar för att det kommer att gå åt helvete, och personen dessutom själv beklagat sig över ett antal sällsynt misslyckade utfall (typ "förstört mitt liv så det räcker och blir över") av liknande situationer så tycker jag det kan vara värt att uppmärksamma. Det tycker uppenbarligen inte du men jag vill att du ska veta att vi kan vara kompisar i alla fall!
Okej...
Jag bara undrade.
Hon kanske just delar med sig av sin erfarenhet från exxet.... "tänk inte så mycket, det gjorde jag och det gick åt helvete då...."
Hon verkar ju ha hittat en älskling nu sen en tid tillbaka och hon kanske lärde sig av förra misstaget?? Kan det vara så???
Men kawa, en tjej som kör sporthoj kan det ju inte vara nåt fel på å fattar han inte det så är han inget att ha.
Hälften av alla som skrivit i trådjäveln kan inte ens quota ordentligt, hurfan kan man få förvänta sig att de ska komma med vettiga åsikter?
Det där var det dummaste jag läst på länge.
Fast du har inte varit medlem så länge så du kommer nog till insikt så småningom.
Jamen.. blir han besviken är han väl inget att ha......
Hälften av alla som skrivit i trådjäveln kan inte ens quota ordentligt, hurfan kan man få förvänta sig att de ska komma med vettiga åsikter?
Men för helvete, (det här inlägget borde gjorts på förra sidan) ni som inte klarar av det, skit i att svara eller lär er att quota korrekt era jävla idioter.
fy fan
Jag hör vad du säger, men jag är inte riktigt med på hur du tänker. Det var alltså genom att tänka efter för mycket i inledningen av tidigare katastrofförhållanden som hon misslyckades att identifiera ett par blivande partners som personer som skulle komma att påverka hennes liv i negativ riktning? Och genom att låta bli själva tänkandet lyckades hon hitta sin drömprins? Det är ingen särskilt smickrande bild av hennes intellekt som du målar upp!
Jag skulle inte ha tänkt i de banorna själv, men mina spekulationer är förmodligen ungefär lika väl underbyggda som dina så för att besvara din avslutande fråga: Javisst!
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|