Hjälp!

Lone Sleeper 86

Ny medlem
Gick med
14 Feb 2007
Hoj
kawa gpx750r... atm
Men kawa, en tjej som kör sporthoj kan det ju inte vara nåt fel på å fattar han inte det så är han inget att ha. Så det enda sättet det där kan gå fel på e om han håller dig och är ett svin, men då är det baara för dig att låta honnom smaka på däckröken då du sticker.

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
stuntster
:gnissla ...........

Kära bullen, varför hittar alltid tjejer nån bättre än mig o skiter i mig? :huvet

kanske för att hon sett dig i varenda gästbok som tillhör nån kvinnlig medlem är på sh, och som förstainläggare på varenda ny-medlem-tråd (så länge det är en kvinnlig). man brukar liksom inte känna sig så speciell då...

rewind

Luttrad å tillbakalutad ...
Gick med
27 May 2003
Hoj
SV650S -01, ktm exc 450
Opps nattklubbsägare?
Glöm inte dem i göteborg ... :D

Hej allihopa! Jag har sån fruktansvärd ångest. Jag var ute på skärtorsdagen och träffade en jättegullig kille som jag blev intresserad av och han ville ha mitt nummer. Vi har pratat en del sen dess och han har sagt att han blev intresserad av mig för att jag var rolig, vild, kaxig och hade en schysst häck. Nu till problemet, jag ska träffa honom på lördag och saken är den att jag är MEGA blyg när jag träffar någon jag är intresserad av, och han fick ju uppfattningen att jag var så vild och kaxig, men då var jag ju berusad och mycket modigare. Jag har sån ångest. Det hjälper ju inte att han är väldigt populär och fd nattklubbsägare som känner alla. han är ett riktigt kap, jag är bara är så rädd att han kommer bli besviken.

Mrs. Laphroaig

Guest
Det har varit slut mellan oss i två månader. Tyvärr har jag inte riktigt repat mig, men det känns skönt att lägga fokus någon annanstans även om det bara blir en fling.

Jaha, då hade jag missat nått :D , sorry.
Kör på, du lever bara en gång. Vem vet det kanske blir Mr Right !

BostonGurka

Bannad
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Anonym

...
Nu till problemet, jag ska träffa honom på lördag och saken är den att jag är MEGA blyg när jag träffar någon jag är intresserad av, och han fick ju uppfattningen att jag var så vild och kaxig, men då var jag ju berusad och mycket modigare. Jag har sån ångest.
...

Om du inleder träffen med att ge honom en rejäl spark i skrevet så tycker han säkert
att du är tillräckligt vild och kaxig.

FLAGEL

Ny medlem
Gick med
30 Jun 2006
Hoj
CBR600F och gammal Kawa!
Det hjälper ju inte att han är väldigt populär och fd nattklubbsägare som känner alla. han är ett riktigt kap, jag är bara är så rädd att han kommer bli besviken.

Fadde?:va

Ett allvarligt tips vore väl att var dig själv, om du verkligen vill ha killen så har du allt att tjäna på att vara dig själv och det sämsta du kan göra är att låtsas vara någon du inte är. Kan han inte uppskatta dig som du är så är han inget att ha iaf. :)

Lycka till! :tummenupp

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...