AndreasNo
Bannad
App app, försök nu inte sno kexets tråd så som hon snodde Miss piggy´s välkomsttråd i höstas .
Sänk ribban Andreas så får du också nulla lite .
jo jag vet de... men får ba ångest när ja pucklat på nåt fult
App app, försök nu inte sno kexets tråd så som hon snodde Miss piggy´s välkomsttråd i höstas .
Sänk ribban Andreas så får du också nulla lite .
han blev intresserad av mig för att jag var rolig, vild, kaxig och hade en schysst häck.
...........
Kära bullen, varför hittar alltid tjejer nån bättre än mig o skiter i mig?
...........
kanske för att hon sett dig i varenda gästbok som tillhör nån kvinnlig medlem är på sh, och som förstainläggare på varenda ny-medlem-tråd (så länge det är en kvinnlig). man brukar liksom inte känna sig så speciell då...
Det hjälper ju inte att han är väldigt populär och fd nattklubbsägare som känner alla.
Halvsnygga tjejer som verkar puckade brukar få stock.
Hej allihopa! Jag har sån fruktansvärd ångest. Jag var ute på skärtorsdagen och träffade en jättegullig kille som jag blev intresserad av och han ville ha mitt nummer. Vi har pratat en del sen dess och han har sagt att han blev intresserad av mig för att jag var rolig, vild, kaxig och hade en schysst häck. Nu till problemet, jag ska träffa honom på lördag och saken är den att jag är MEGA blyg när jag träffar någon jag är intresserad av, och han fick ju uppfattningen att jag var så vild och kaxig, men då var jag ju berusad och mycket modigare. Jag har sån ångest. Det hjälper ju inte att han är väldigt populär och fd nattklubbsägare som känner alla. han är ett riktigt kap, jag är bara är så rädd att han kommer bli besviken.
No harm done2882685Han har säkert gonnoré...
Det har varit slut mellan oss i två månader. Tyvärr har jag inte riktigt repat mig, men det känns skönt att lägga fokus någon annanstans även om det bara blir en fling.
...........
Är han Jugoslav?
För att du inte är föredetta nattklubbsägare, populär och känner alla. Det är en viktig faktor för att vara ett kap.
...
Nu till problemet, jag ska träffa honom på lördag och saken är den att jag är MEGA blyg när jag träffar någon jag är intresserad av, och han fick ju uppfattningen att jag var så vild och kaxig, men då var jag ju berusad och mycket modigare. Jag har sån ångest.
...
Det hjälper ju inte att han är väldigt populär och fd nattklubbsägare som känner alla. han är ett riktigt kap, jag är bara är så rädd att han kommer bli besviken.
Jaha, då hade jag missat nått , sorry.
Kör på, du lever bara en gång. Vem vet det kanske blir Mr Right !
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|