Hjälp!

M.G.F

I'm with stupid
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
CBR 1000 RR HRC Trico '09
Jag tror det blev dask i pannan... Uch säger jag bara! Med stark betoning på just uch!

GrimReaper

Orgasmdonator
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZX9R -98 / Gixxer Fighter (Till Salu)
Tjaaa, jag förväntar mig inte så mycket av vissa personer. Men att skriva att det inte kan vara fel på en tjej som kör sporthoj var lite över min gräns till och med.

Så det ÄR alltså något fel på tjejer som kör sporthoj?!?!? JAG VISSTE DET! :tungan

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
RAPPORT FÖR HELVETE !!!

Fan kexet fick du åka eller ?:D

En brud som kör sporthoj kan inte vara fel......

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
Kawasaki ZXR
Rapport!
Ja vi har träffast nu, efter lite mer snack i telefonen så var jag inte så blyg längre för jag märkte det att jag inte var så intresserad. Men han är kul tidsfördriv så länge så vi ska träffas igen.:D :D . Jag har egentligen inget intresse av att ta hand om en kille till, nu är det dax att ta hand om mig själv. PUNGT.:tuttar

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Rapport!
Ja vi har träffast nu, efter lite mer snack i telefonen så var jag inte så blyg längre för jag märkte det att jag inte var så intresserad. Men han är kul tidsfördriv så länge så vi ska träffas igen.:D :D . Jag har egentligen inget intresse av att ta hand om en kille till, nu är det dax att ta hand om mig själv. PUNGT.:tuttar

Jaru flicka lilla....

M.G.F

I'm with stupid
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
CBR 1000 RR HRC Trico '09
Rapport!

Öhh...? Han som tyckte du hade schysst häck. Betyder inte det något längre??

Hoppas du iaf fick till fri bar på hans förra nattklubb.

Eniac

Hojåkare i exil
Gick med
13 Sep 2006
Hoj
ja det vore najs... :(
Rapport!

Men fyyy så elakt.
Leka med stackaren sådär. :)

Är han med på det själv också?

Gabor

Guest
Rapport!

Bra , utnyttja honom, när han sedan inte pallar med nymfomanstuket å bara är slak som en blöt strumpa, dumpa å gå vidare:D :yoparty

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Rapport!

Jag är ledsen att säga det men jag tror på RoLLERS teori..inte många bruttor lyckas med det du säger att du skall göra!
Men om du är en sån så :tummenupp bra för dig! "Tidfördriv" brukar såra ngn i längden även om båda svär i början att det inte skall bli så. Hoppas det inte blir så för er!

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Rapport!

Han är inte direkt någon Nobelpristagare den där snubben va?

heh, jag är liiite förvånad att inte Blåskägg varit inne och bombat den här tråden tillbaka till apstadiet ännu..:hihi

Nej den här tråden hade jag missat, men den har GRYYYYM potential :hihi

Last edited:

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Lustigt att hälften av alla som är halvtarvliga här är inne och fjäskar i Kexxets gästbok.... Men men........

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
Kawasaki ZXR
Jag är ledsen att säga det men jag tror på RoLLERS teori..inte många bruttor lyckas med det du säger att du skall göra!
Men om du är en sån så :tummenupp bra för dig! "Tidfördriv" brukar såra ngn i längden även om båda svär i början att det inte skall bli så. Hoppas det inte blir så för er!

Hej! Nä visst så får man ju försäkra sig om att man inte sårar någon. Jag har inget intresse för en pojkvän just nu och han har varit sambo i sju år och vill också leva som singel. Jag bara tycker att bara för att man är singel behöver man inte vara ensam, jag tänker njuta av denna tid och dejta och se vart det leder. Våren är ju en grym tid att vara singel och vem vet kanske bli nykär. men han är ingen jag kan bli kär i och det vet han. Ska jag ha ett förhållande så ska det vara stabilt och det är allt annat än vad han är.

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Hej! Nä visst så får man ju försäkra sig om att man inte sårar någon. Jag har inget intresse för en pojkvän just nu och han har varit sambo i sju år och vill också leva som singel. Jag bara tycker att bara för att man är singel behöver man inte vara ensam, jag tänker njuta av denna tid och dejta och se vart det leder. Våren är ju en grym tid att vara singel och vem vet kanske bli nykär. men han är ingen jag kan bli kär i och det vet han. Ska jag ha ett förhållande så ska det vara stabilt och det är allt annat än vad han är.

Gu va du velar fram o tillbaka hela tiden...

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha