Det heter inte kris. Det heter utvecklingsfas. Tro mig, jag är inne på min 4:e...
30 år är ingen kris det är en sjukdom..... Välkommen.Ja, vafan. Hittills har den ju fått mig att fatta enbart bra beslut så. Tack, det blir nog bra det här.
30 år är ingen kris det är en sjukdom..... Välkommen.
Vällkommen till dårhuset, köp förstahojen med hjärtat istället för plånboken!
Småtjejerna börjar kall dig för gubbe,,,, sen kommer man steget närmare en rynkig fru fast ännu inte i desperat sexstadiet och du börjar ta korta steg när du går och lukta illa.Om det är en sjukdom vad händer när man fyller 30 ? jag fyller 30 om 1år & 13dagar
Tack! Ja, jag tenderar att gå typ bara på vad hjärtat säger. Jag har ju helt kärat ner mig i en gul skrothög nere i Blekinge, men Snelhest vägrar köra dit och jag har inget körkort Fast det kanske är lika bra...
Det är lika bra. Tålamod, min vän.
Det är inte helt enkelt detdär, jag var ju rätt säker på vad jag ville ha för hoj innan jag tog kortet och det var inte alls den jag köpte när jag tagit kortet och nu andra säsongen vill jag ha något annat igen!Likt ett barn KRÄVER jag omedelbar tillfredsställelse... Men jaaaja.
Om det är en sjukdom vad händer när man fyller 30 ? jag fyller 30 om 1år & 13dagar
Tack! Ja, jag tenderar att gå typ bara på vad hjärtat säger. Jag har ju helt kärat ner mig i en gul skrothög nere i Blekinge, men Snelhest vägrar köra dit och jag har inget körkort Fast det kanske är lika bra...
Snelhest "varnade" mig för det här
Så du tar hojkort innan bilkörkort? helt klart intressant
Ja, folk påstår att jag börjar från fel håll, men jag förstår inte vad de pratar om. Man kör väl i alfabetisk ordning, för sjutton!
Ja, folk påstår att jag börjar från fel håll, men jag förstår inte vad de pratar om. Man kör väl i alfabetisk ordning, för sjutton!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|