HanneZ skrev:Har lyckats få ut båda lagrerna fram samt det ena i bakhjulet men sen tog det stopp. Hur ska jag få ut det här lagret, finns ju inget att slå på, eller?
/ Hannes
HanneZ skrev:Typ mala sönder lagret?
HanneZ skrev:Gjorde så jävla ont o jag blev så jävla förbannad att jag gav upp efter de.
HanneZ skrev:Jag lyckades göra en uppercut på mig själv med skruvmejseln när jag försökte bända upp lagret. Gjorde så jävla ont o jag blev så jävla förbannad att jag gav upp efter de.
/ Hannes
HanneZ skrev:GAH! Jag va o köpte en avdragare på mekonomen. Jag försökte ta tag i den övre kanten på lagret men den sprack, undre är omöjligt att få tag på. Vad fan ska ja hitta på nu?
/ Hannes
4-stroke skrev:Ultimata lösningen:
Nu när du fått bort rullarna och bara har yttre lagerbanan kvar i navet tar du med fälgen till någon med mig-svets, be dom dra en rejäl sträng på halva lagerbanan och kyl sedan med vatten så krymper banan när den kallnar och ramlar nästan ut av sig själv.
Skiten sitter jag i iallafall. Lagret är kvar och likaså smärtan i käken. Jag har slipat o borrat o värmt o slagit och applicerat allt möjligt våld men skiten sitter kvar iallfallNexor skrev:Hmm smälter inte metallen som lagerbanan ligger emot då?? Gör den det sitter man ju minst sagt i skiten...
HanneZ skrev:Skiten sitter jag i iallafall. Lagret är kvar och likaså smärtan i käken. Jag har slipat o borrat o värmt o slagit och applicerat allt möjligt våld men skiten sitter kvar iallfall
HanneZ skrev:Skiten sitter jag i iallafall. Lagret är kvar och likaså smärtan i käken. Jag har slipat o borrat o värmt o slagit och applicerat allt möjligt våld men skiten sitter kvar iallfall
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|