hmmm vad tror ni om den här då?

KIRE

Guest
Danny boy skrev:
såå.... skitdag på jobbet... har nyss brytit upp med tjejen och flyttat...eller ja, 3 veckor sen...

som sagt, skitdag på jobbet, kommer hem och telefonen ringer, exet undrar om jag kan komma och göra namnbyte på dörren...

frågar hur det har varit att tillbringa helgen hos sina föräldrar, som hon sagt hon gjort..

svarar att hon inte varit där alls, utan har varit hos killen hon träffade på krogen när jag fortfarande bodde där..

frågar vad hon gjort där och hon svarar: haft kul...

frågar om dom haft intimt umgänge...

svaret: varför frågar du det, du mår bara illa av det...men ja...

(är fortfarande tokkär i henne)

så, kontentan...

hon har åkt 25 mil ner till umeå för att "umgås" med han...

ja vi har brytit upp, men hon säger att " hon bryr sig om mig" och inte vill att jag ska må dåligt...och att hon vet att jag älskar henne....

men hur förklarar man då att hon gjort så som hon gjort? ok hon lever sitt liv men tycker inte det känns som att hon bryr sig ett dugg...

jag är tokkär i henne och har fruktat denna dag sen vi gjorde slut...

hon påstod att hon ville se att hon klarade sig själv och därför gjorde slut...

jo tjena...

hatar livet och vill inte vara med nå mera...

less....

sargad...

sårad...

vill gå till andra sidan...gå över gränsen...

Hang in there Dannyboy!!
:krama

Davve84

'En jävel på att Fega !
Gick med
9 Nov 2003
Hoj
VX 800
Livet suger i bland !!! :död

Men tänk posetivt snart e de vår :yoparty o då e du singel o kan ragga massa brudar o köra hoj!

Å då kommer du ha glömt henne :banana

å du kommer att bli tok kär i nån brud snart igen som du kommer att älska :kär

Så kämpa på första veckan e piss sen e de som våren bara ljusare o ljusare

Mvh
David

Danny boy

twin power
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille R 2002
mmm....

mål 1, ta sig till SH festen, så kan ni alla spöa mig för att man är en sån mjukis..*s*

mål 2.våga hejja på anneli..hehe hon vet nog vad jag menar.

mål3, säg det....

tack för alla goda ord och välmenade hälsningar. livet känns bara så ruggigt surt just nu, och känns inte som att det finns ngt slut på smärtan...

spec anneli, som suttit hela natten occh muntrat upp mig... hon lýckades...tror nästan man vågar snegla på sängen snart... eller?

Danny boy

twin power
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille R 2002
Swedie skrev:
Danne! Du kan inte köra ner dig för mycket i en tjej som inte uppskattar dig! Ta och gå vidare även fast det känns jobbigt att försöka hitta en ny tjej eller finna livet igen. Förstår att du kanske tycker tjejen du 'hade' var en underbar tjej och kanske fortfarande är, men hon visar sig ju inte vara värd dig!

Ta dig samman! Det går över! Vet själv vad deppiga tider är... men inte vad du går igen, men förstår oxå vad du går igenom är otroligt jobbigt.

DET ÄR DEN FÖRBANNADE VINTERN! SÅ ÄR DET! :fakta

kunde inte sagt det bättre själv?

hehe tror nog på vintern teorin...

Men ja...det är en fin tjej, en väldigt fin tjej...synd att det blev som det blev...
vägen härifrån är lång, men går kanske fortare med rettan?

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Hon är troligtvis inte värd att lägga ner så mycket energi på. Inse att hon är ett svin, bränn upp alla saker som påminner för mycket om henne, köp en glass och gå vidare.

Cujo

Medlem
Gick med
18 Nov 2003
Hoj
När jag blir stor ska jag ha en...
Det finns ALLTID mer fisk i sjön! :fakta
Ut och "fiska" med dig! :yoparty

HanneZ

Guest
Danny boy skrev:
kunde inte sagt det bättre själv?

hehe tror nog på vintern teorin...

Men ja...det är en fin tjej, en väldigt fin tjej...synd att det blev som det blev...
vägen härifrån är lång, men går kanske fortare med rettan?
:fakta
de går alltid mkt snabbare med rettan! :)

jordan

tusenkonstnär
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
diverse
man härdas

Det är för jävligt vi hade en tråd för en vecka sedan om just brudar man gör allt för dom ändå sticker dom,se det som så att hon är looser hon kommer tillbaks,tro mej men stå dej,hon är helt enkelt inte värd dej bitchen(sorry) fan snart är det vår,det blir massa åka du träffar ngn under tiden ,umgås träffa folk,träna,man kan träffa ngn på gymet,tjejer gillar att lyssna.
som jag sa tidigare tjejer kommer o går, men hojen består.
ryck upp dej ,ge fan o drick.allt ordnar sig.
lycka till.

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Been there, seen that... och det är så jävla jobbigt!

Fortsätt som du gör med jobb, polare och träning! Du kommer ur det tillslut.
(Det tog ett halvår ungefär och för varje dag som gick blev det en aningen bättre.)

Ha ingen kontakt med henne! Det finns verkligen ingen anledning!

Mina sömnproblem rådde jag bot på med Valeriana Forte, finns på hälsokostaffärer och kanske i livsmedelsbutiken. Det är lungnande och får en att inte älta så mycket, lite ångestdämpande sådär... Funkar inte det så gå till läkaren och be om piller så du kan somna, det behöver inte vara några tunga grejjer.
Sömnbrist gör att man mår sämre helt i onödan. (Bakfylla också, men en fylla kan kännas nödvändig ibland. Har inte hjälpt mig med problem, dock, jag kan bara dricka när jag är glad.)

Och till sist: Du vill inte ta livet av dig för hennes skull!
Ingen person ska styra ditt liv i så hög grad. Ta ingen skit!!

Du fixar detta! Kram!

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Tjejen då, hon har inte nån bästa kompis som du skulle kunna ragga upp och bjuda hem på middag och få omkull? Då blir hon nog lite ledsen iaf och du har fått ut lite av ditt hämndbegär.... Vore jag i din sits och ville hämnas så skulle jag försöka mig på det iaf....
Och tänk inte tanken på att ta livet av dig! Tyvärr så kände jag två personer som var ungefär i din situation och de tog livet av sig för den så kallade kärlekens skull. Men de enda de skadade var deras familjer. De mår inte bra idag och allt bara för att deras barn inte kunde gå vidare och fortsätta leva. Så tänk efter en gång till innan du gör något dumt för du vill väl inte skada din familj antara jag?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Danne! That's the spirit! Spendera lite pengar på din andra älskling!

En personlig sak, tjejen jag gjorde slut med i Californien blev förstörd så att säga av att jag ville göra slut, det blev en goer stund i bilen tillbaka (3 timmar i en bil tillbaka till hemmet! (var på Magic Mountain av alla ställen) 90% tyst tid ungefär, jäntemot 0% vanliga fall, jäntor o prata ;)). Väl tillbaka i hemmet la jag mig i soffan och där kommer hon och vill göra upp. Lägger sig och börjar spela kelig m.m... men jag sa bara "it's not gonna happen, I still feel the same...", efter det fick jag iaf lite andrum o drog direkt ut ur bostaden. De första månaderna var orden mellan oss minst sagt otrevliga och det som sas var endast att för såra varandra. Men nu såhär efter 4e månaden kom ett email som visade att hon fortfarande hade känslor för mig o yada yada... Vad jag liksom vill ha sagt är att kanske är detta ett test på hennes sida för att se vad annat i livet som finns utöver dig, och kanske inser hon att hon förlorat nått stort och kommer tillbaka. Men gå inte och fantisera om att det kommer hända. Men om du fortfarande vill ha henne som en vän i livet så är det fortfarande tid som krävs isär från varandra som behövs. Känslorna behöver svalna av.

Botemedlet för dig är nu R1an. Säg till om du vill med till Frankrike å köra på bana eller nått!

Danny boy

twin power
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille R 2002
Swedie skrev:
Danne! That's the spirit! Spendera lite pengar på din andra älskling!

Botemedlet för dig är nu R1an. Säg till om du vill med till Frankrike å köra på bana eller nått!
hehe bjuder du?

Danny boy

twin power
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille R 2002
Dee_cati skrev:
Tjejen då, hon har inte nån bästa kompis som du skulle kunna ragga upp och bjuda hem på middag och få omkull? Då blir hon nog lite ledsen iaf och du har fått ut lite av ditt hämndbegär.... Vore jag i din sits och ville hämnas så skulle jag försöka mig på det iaf....
Och tänk inte tanken på att ta livet av dig! Tyvärr så kände jag två personer som var ungefär i din situation och de tog livet av sig för den så kallade kärlekens skull. Men de enda de skadade var deras familjer. De mår inte bra idag och allt bara för att deras barn inte kunde gå vidare och fortsätta leva. Så tänk efter en gång till innan du gör något dumt för du vill väl inte skada din familj antara jag?

Ärligt talat, från en vecka till nu, så har man insett och accepterat att hon alldrig kommer tillbaka, men sen gick hon och gjorde det här, som enligt henne inte betydde ngt och inte alls var intressant, hon pratade bara med han för att han "hjälper" henne att gå vidare, ger henne bekräftelse, en bekräftelse som inte dög från mig, så ärligt talat, efter det här, vill jag fan inte ha henne igen, men det gör ändå fördjävla ont, kan bara hoppas att tiden läker alla sår, för inte har man stake, att lämna in.

Sen vill jag inte hämnas, som jag sa till henne, du får leva med att du hade kärleken framför dig, och vände den ryggen, hon ryckte bara på axlarna, men så är det. Jag ville då rädda det, men men... her choice, her loss...

Eller som swedie sa, "it aint gonna happen"
måste få upp självrespekten, få tillbaka självförtroendet.

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
:tuttar Can't live with them...
:tuttar Can't live without them...

Detta händer iaf en gång i varje mans liv (har inte hänt mej än *sväljer en stor klump*) försök komma över det värsta, ta promenader ensam och tänk igenom allt som har hänt och skriv en "därför-var-det-bra-att-hon-gjorde-slut-lista"...

Lycka till, snart é det sommar!

Fudpucker

Semesterbefriad
Gick med
16 Oct 2003
Hoj
Aprilia SL1000 Falco -02
Det värsta med det hela är att det inte blir direkt lättare för varje gång det händer. Det enda man lär sig är ju att det faktiskt går över allt eftersom tiden går. Sen ska man ju inte "hämnas" och hålla på. Det mår ingen bra av.
Håll huvudet högt bara..

(Fan vad vis jag är ibland)
:rofl

Danny boy

twin power
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille R 2002
Itacha75 skrev:
:tuttar Can't live with them...
:tuttar Can't live without them...

Detta händer iaf en gång i varje mans liv (har inte hänt mej än *sväljer en stor klump*) försök komma över det värsta, ta promenader ensam och tänk igenom allt som har hänt och skriv en "därför-var-det-bra-att-hon-gjorde-slut-lista"...

Lycka till, snart é det sommar!

Det ska jag göra! en lista över varför det var bra att det blev hivat, det lät som en bra ide faktiskt... sen kan jag ju lägga in den här..hehe

Lillamarre

Ny medlem
Gick med
29 May 2003
Hoj
Nej?
Eller hur...

"Hon påstod att hon ville se att hon klarade sig själv och därför gjorde slut...

jo tjena..."

Vill inte ha nått bråk, känner bara att jag vill förklara en del här....

Jag dumpade Danny Boy eftersom han har vissa problem med att hålla sig till en tjej åt gången....Sånt tar jag inte.

Jag är så less på all skit, har stått ut med mycket utan att få något tillbaka. Nu går jag vidare och det är bara att gilla läget. Jag kommer aldrig ångrar mig så ni som gottar er kan sluta hoppas. :kocko

/Marre

campar

Kraschpucks-svarvare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Enduro
Det här kan bli en intressant tråd....

Jag ställer mig inte på någons sida nu.

Jag har själv oxå blivit dumpad i Mars 2003 efter nästan 2,5års förhållande, jag tycker dock fortfarande att den flickan ÄR världens underbaraste,
MEN nu, först nu efter att ha träffat henne under mellandagarna känns det som att jag verkligen kan gå vidare!

Livet är helt enkelt inte enkelt!!

Lycka till alla där ute med era förhållanden o allt dyl.!!

/Niklas

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...