Hobbex

röjgren

Ny medlem
Gick med
17 Feb 2005
Hoj
ingen just nu
ungen skrev:
Och btw, fick med en lapp där det stog lite info om leverans mm. och det ska tydligen komma en lastbil hit och leverera den. Dom tar 96kr för frakten.

jag ringde och frågade dom tar 14kr för frakten bara för att det har tagit sån tid..alla som ska få sin i mars kommer att få sina minimotos den första veckan i mars :yoparty :yoparty

röjgren

Ny medlem
Gick med
17 Feb 2005
Hoj
ingen just nu
sachs_racern skrev:
har beställt en grön minibike från hobbex den ska komma 10 mars. tror ni den kommer 10 mars eller är det bara lögn?? :3freak :3freak

ringde och frågade dom tar 14kr för frakten bara för att det har tagit sån tid..alla som ska få sin i mars kommer att få sina minimotos den första veckan i mars :yoparty :yoparty

röjgren

Ny medlem
Gick med
17 Feb 2005
Hoj
ingen just nu
dom som kör ut våra 14e heter dfds i halmstad och dom sa att om man inte fick sin minimoto denna veckan så skulle man få den i början av nästa veckan men man vet ju aldrig om det stämmer....

Mini Mulle

Ny medlem
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Orion 29 125cc (cross)
det tråkiga är ju att det inte verkar vara 14e man får när man beställer från Hobbex, det lustiga är att dom har en 14e på bild på deras hemsida. Är det ngn som har fått en riktig 14e? för er som inte vet hur en 14e ser ut, här är en bild.

Bifogat

• 14e.jpg
    14e.jpg
    83.3 KB · Visningar: 691

röjgren

Ny medlem
Gick med
17 Feb 2005
Hoj
ingen just nu
Mini Mulle skrev:
det tråkiga är ju att det inte verkar vara 14e man får när man beställer från Hobbex, det lustiga är att dom har en 14e på bild på deras hemsida. Är det ngn som har fått en riktig 14e? för er som inte vet hur en 14e ser ut, här är en bild.

okej vilken modell e det som man får då??? jag håller verkligen med dig det är ju en 14e som dom har på bild

An3Azz

www.99riderz.com
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
GSXR1100 och en jeffla snöskoter, en grön.
fire_wheel skrev:
Endast skit... :kocko köp från riktiga affärer som håller på me minimotos eller via nätet som tex http://www.dealy.se/ hobbex e ju förfan värre en skräp

Knappast nån större skillnad om vi snackar kinamotos, då det är samma skit alltihop. Mest troligt oxå samma tillverkare.

MasterDanne

Danne ;)
Gick med
6 Jan 2005
Hoj
Rå trimmad 14e
An3Azz skrev:
Knappast nån större skillnad om vi snackar kinamotos, då det är samma skit alltihop. Mest troligt oxå samma tillverkare.

Har sett mkt stor skillnad på 16i och 14E iaf, polarens 14E rök kopplingen efter bara några timmar. min är fortfarande som ny även fast jag kört dubbelt så mkt som han. Han konstruktion på ramen e också sämre en 14E.. är iaf glad för att jag fick en 14E istället

An3Azz

www.99riderz.com
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
GSXR1100 och en jeffla snöskoter, en grön.
MasterDanne skrev:
Har sett mkt stor skillnad på 16i och 14E iaf, polarens 14E rök kopplingen efter bara några timmar. min är fortfarande som ny även fast jag kört dubbelt så mkt som han. Han konstruktion på ramen e också sämre en 14E.. är iaf glad för att jag fick en 14E istället

Lustigt då det är samma motor :va Men kvalitén verkar mycket ojämn....skitsamma det visar sig om det är skräp :D

Mini Mulle

Ny medlem
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Orion 29 125cc (cross)
sålänge hojen funkar och håller ihop så är jag glad :), måste dock hålla med om att 14e har en bättre finnisch än vissa andra china, men va fan det är synd att klaga med tanke på att hojarna kostar 2500kr... har man kul en sommar med den så är det bra :D

röjgren

Ny medlem
Gick med
17 Feb 2005
Hoj
ingen just nu
Twister skrev:
Grattis! Hoppas min med har kommit idag.
:7peta

mm gör som jag ring till dfds i halmstad och skäll ut dom så kommer dom direkt ..jag ringde igår o skällde på dom så nu e det fixat

FehaX

Sommar 2007 !!
Gick med
9 Mar 2005
Hoj
Husa Motard
Ringde hobbex om min minimoto å dom skulle köra ut den till mejj så den va här mellan 10 - 14 på morgonen..ååå nu e kl halv 10 på kvällen å den har fortfarand inte kommit...ringde kl 3 å då sa dom att den va på väg men att de va mycket som skulle levereras idag ..:S

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept