RSVRemil
Ny medlem
Sitter på en restaurang i smutsiga sega Kina och ska för första gången på en vecka få lite riktig mat!
Men nu jag längtar hem!
Saknar min älskarinna Aprilia!
Men nu jag längtar hem!
Saknar min älskarinna Aprilia!
Idag har jag gjort något som egentligen inte har något med hojåka att göra alls, men det var så roligt så jag måste dela med mig.
30 minuters flygtur med en Blackhawk. Det tackar vi skattebetalarna over there för.
Det är ju fränt. Jag blev luftlandsatt med en Vertol (bananhelikopter) 1978 på Bungenäs på Gotland,,,,,,,,, 3 gånger,,,,,,,, samma dag.
Fanns det helikoptrar då
Ja det fanns visst en............
Det är ju fränt. Jag blev luftlandsatt med en Vertol (bananhelikopter) 1978 på Bungenäs på Gotland,,,,,,,,, 3 gånger,,,,,,,, samma dag.
Fan då...
Ja men vi övade start o landning en del. Så det blev 5 landningar. Med tanke på att det kan vara bråttom att landa ibland så blev det ganska spännande!
Det var coolt,,,, vi tömde (1 pluton) helikoptern på typ, 5-10 sekunder sen var helikoptern borta, det var imponerande hur fort den försvann.
nån som är sugen att åka till norrköping på söndag (1 maj) och kolla på kortegen? om det inte regnar så klart.
Sånt kan ju va roligt! Tyvärr hade jag med en bunt gnälliga Tyskar som absolut inte ville vara med om någon luftakrobatik. Men dom blev åksjuka ändå
Bra väder så är jag på..........
Hur länge är du kvar där borta, det drar igång körningar på Sviestad du vet.
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|