Hojåka 2011 och 2012

Mikee71

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2007
Hoj
-97 CBR 900RR
Grymt kul o åka idag, skapligt men hojar i kortegen, grymt ljud när alla startade upp :yoparty, lite kallt men inget som stoppar en Viking :banana

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
I morgon klockan 12 på macken är det samling om det är några som är hugade att åka en sväng,,,,, Arboga med omnejd kanske eller Pålsboda är också ett alternativ.

drasuten

SPEED is my DRUG
Gick med
1 May 2009
Hoj
Aprilia mille -00 ,Yamaha cr 250 enduro och Mille har en honda cr80 -01
shell 1700

nån som ska åka idag ? 1700 vid shell

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
ingen som vill åka lite?

Ja du det är inte som förr här. Jag ska ha meka Ford, Ford och lite Honda i morgon och på söndag ska jag bänka hojen i Stockholm, annars skulle jag ha åkt till Igelfors, dragracing på Kjula eller bara slappat till MotoGp-kval och pillat navel.

Gick med
3 Dec 2003
Hoj
snart så
Ja du det är inte som förr här. Jag ska ha meka Ford, Ford och lite Honda i morgon och på söndag ska jag bänka hojen i Stockholm, annars skulle jag ha åkt till Igelfors, dragracing på Kjula eller bara slappat till MotoGp-kval och pillat navel.

jag ska ju inte kasta sten i glashus för jag åker mindre nu när man inte bor ensam, men visst är det inte som förr. Synd! verkar som många tappat sugen, börjar nästan hålla med uffe som sa att han funderade på KMCK för de åker i allafall..... Kanske ska ha en dag i veckan stående om vädret håller, vad tycker ni?

om det blir lite varmare så kanske jag åker (vid 12 kanske) till igelfors om nån vill haka på hör av er via telefon eller skriv på forumet.

Last edited:

Gummi Tarzan

örnörn
Gick med
11 Jun 2010
Hoj
Svart/ grå kronan duo s
Va f-n!

Åker ni ingenting längre?
Om 18 dagar är jag hemma. Då ska min egenhändigt gjorda skylthållare skruvas på plats och hojen besiktigas men sen jäklar blir det åka av..
För övrigt har jag semester i 2 månader innan jag börjar jobba igen :D

Mitt nya skinnställ är för övrigt klart och ska ligga och vänta på posten när jag kommer hem. Ska bli kul att se hur det ser ut.

Ha det gott o köööööör!

För övrigt så är det en bit över 40 grader i skuggan idag :död

philip_ecdt

Ny medlem
Gick med
18 Feb 2009
Hoj
Suzuki Bandit N 1200 -04
Så klart så kommer rörmokaren imorgon. Men en tur på fredag eller i helgen kanske vore något. Någon som vill med och åka?

Last edited:
Nyheter
Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...