blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
hejåhå luden tå
blom skrev:hejåhå luden tå
Yes vi behöver få lite fart på den här tråden.blom skrev:det har varit väldigt lugnt här ett tag
För att använda en riktig gammal kliché:Kyckling skrev:Idag har jag sett något jag inte trodde var möjligt...
En BMW på bakhjulet!!!
En riktig powerwheelie var det. Mycket starkt jobbat Aero.
Trevlig tur i övrigt också f'ståss
då skulle du ha hört vad han sa om ditt hårfästeAero skrev:Yes vi behöver få lite fart på den här tråden.
@ Kyckling. Menade du verkligen det du sa om att Blom såg lite fetare o ännu mer feminim ut nu? Jag menar, det är väl ändå att sparka på en som redan ligger??
MEN GE FAAAN I ATT BLANDA IN MIG I ERA PRIVATA DISPYTER!!!blom skrev:då skulle du ha hört vad han sa om ditt hårfäste
Ojojoj, ni som inte var med missade verkligen något! Karlssons Kafé i Fellingsbro kommer snart få utmärkelse i både Guide Rouge och Gourmét. Vi åt köttbullar med potatisgratäng eftersom anstormningen var så enorm, att Kalopsen tagit slut. Smakade ruggigt bra!!lunamod skrev:Såg ni nåt kul i Fellingsbro? Trevliga snubbar vid kistan idag(Kyckling, Kjelle å Aero)
Kjelle skrev:Fast jag fick ju förstås gråta mig till sömns igår, eftersom Sigges 12´o-clock igår bevisade för mig att jag verkligen är den ENDA i PBR som inte kan slanga.
du ser inte heller så fin ut för att vara 34Kyckling skrev:MEN GE FAAAN I ATT BLANDA IN MIG I ERA PRIVATA DISPYTER!!!
Förresten ser du jävligt risig ut för en 22åring...
det vet du inte kjelle för du har inte försökt.Kjelle skrev:Go sporttouringsektionen go!! Varför stunta när man kan fika?
Fast jag fick ju förstås gråta mig till sömns igår, eftersom Sigges 12´o-clock igår bevisade för mig att jag verkligen är den ENDA i PBR som inte kan slanga.
Nerikes Bikers, here I come....
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |