Hojåka i Örebrotrakten - the original!

Tengil

PENNYBRIDGERIDERS
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
TL1000s -97
Aero skrev:
En annan incident som inträffade igår, var att jag fick en banan(!) instucken i mitt nya fina avgassystem! :mad: Och detta inträffade vid Lanna golfbana, en plats som man trodde var fri från brottslighet och annat löst folk! Fucko´s :kocko

Varje normalt begåvad person vet ju det att golfare är näst efter Skåningar och Gotlänningar den mest kriminellt belastade folkgrupp som finns.
Jag har en kompis som förövrigt är glömsk som en borstbindare. Han har med egna ögon sett att utveklingsstörda alltid har splitter nya mercor och en massa kjolar som dom stoppar fulla med stöldgods.
Det är ju almänt kännt att aids uppstod bland kyrkvaktmästare i Bengtsfors.
Folk i Mellerud har gigantiska penisar och så spelar dom jazztrumpet.
Miljöpartister bryter upp parkettgolv och odlar potatis medans Sverigedemokrater slaktar getter på förortsbalkongerna!

Banan... jag tror du kom lindrigt undan ska jag säga. Är nästan säker på att det bara var första varningen innan du får ta den "upthetailpipe" som lapparna säger.

Vad gjorde du i sånna kvarter?

Aero

PBR
Gick med
23 May 2003
Hoj
Stor, go & tysk
Tengil skrev:
Varje normalt begåvad person vet ju det att golfare är näst efter Skåningar och Gotlänningar den mest kriminellt belastade folkgrupp som finns.
Jag har en kompis som förövrigt är glömsk som en borstbindare. Han har med egna ögon sett att utveklingsstörda alltid har splitter nya mercor och en massa kjolar som dom stoppar fulla med stöldgods.
Det är ju almänt kännt att aids uppstod bland kyrkvaktmästare i Bengtsfors.
Folk i Mellerud har gigantiska penisar och så spelar dom jazztrumpet.
Miljöpartister bryter upp parkettgolv och odlar potatis medans Sverigedemokrater slaktar getter på förortsbalkongerna!

Banan... jag tror du kom lindrigt undan ska jag säga. Är nästan säker på att det bara var första varningen innan du får ta den "upthetailpipe" som lapparna säger.

Vad gjorde du i sånna kvarter?
Vi checkade läget lite för att eventuellt anordna en alternativ Sporthojsfest. Då uppslutningen verkar vara lite så där, samt att vi allt mindre åker hoj nu för tiden, kanske det kan va på tiden med nya grep?
-Golf, lyx, överklass, cigarr! Allt ryms på Lanna GK!! Tänk er själva; Blom smyger omkring i knickers, smuttar på ett glas sherry, redan innan första boll skall gå ut kl 6.52 lördag morgon. Sedan 18 hål med tillhörande förfriskningar. Vid 12blecket lunch med öl o snaps och för dom som vill ytterliggare 18 hål. Alternativt relaxning vid poolen med paraplydrinkar och bärs. För dom som vill finns även bastu. Istället för att hålla på med nåt så "svenneaktigt" som korvgrillning, så slår restaurangen ihop en käck liten buffé med lax och små jävla kanapéer och annat tjafs. Till detta ännu mer öl o snaps, samt rött o vitt vin. Nu börjar det bli dags för prisutdelning, och då korkas champagnen upp. För alla deltagare naturligtvis, inte bara vinnaren. Därefter blir det groggbuffé med Fernet, Fernet och lite Fernet. Alla sanna golfare dricker Fernet. Där på blir det kaffe o avec, här kan man med fördel byta ut Ferneten mot en Strega eller kanske en Guldkant. Nu börjar det bli dags för fria aktiviteter: Exempelvis "vem kör sin Retta snabbast runt en daggig golfbana", eller "vilket jordbruksredskap skulle man lika gärna kunna använda Sigges hoj till". Ensamstående festdeltagare kan ge sig ut på jakt efter 19:de hålet.
Efter en skön natts sömn på golfhotellet, så är det dags för frukost. Och nu pratar vi riktig frukost, ingen jävla taskig korvmoj där personalen kissar på sej bara för att det kommer mer än tre gäster samtidigt. Näru, vid 6 tiden slås portarna upp till restaurangen med ägg, sill, bacon, nybakta frallor, gröt och öl o snaps. Sen är det bara att putsa pjucken, och ut på banan igen!
Det låter väl inte så dumt va?? :yoparty :tummenupp :D

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Aero skrev:
Vi checkade läget lite för att eventuellt anordna en alternativ Sporthojsfest.
vad är det för jävla bilnasar snack??? det är tre månader kvar och vi kan boka om platserna till 10,20,30,40,50,60,70,80,90, eller vad vi vill... köra mindre hoj är jag dock med på.

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Jag är med på att köra mer hoj....
Men jag kan inte :(

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
Tengil skrev:
När ska du visa bilder på den?
Jag kan tom vara intresserad.

Ja du kan få komma och smeka den när du vill :)
Jag klarar inte av den, kom och ta den!
Måste ha en hoj med elstart, klarar inte att kicka skiten...
Korkat o köpa en hoj med kickstart när man har trasigt ben :rolleyes:

Tengil

PENNYBRIDGERIDERS
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
TL1000s -97
NoicE skrev:
Ja du kan få komma och smeka den när du vill :)
Jag klarar inte av den, kom och ta den!
Måste ha en hoj med elstart, klarar inte att kicka skiten...
Korkat o köpa en hoj med kickstart när man har trasigt ben :rolleyes:

Du måste lära dig kicka!
Har du ett trasigt ben få får du kicka med det andra!
Använd ordentliga MC-stävlar eller träskor när du kickar. Då minskar risken att du bryter foten. Det är tungt att kicka stora encylindriga hojar...

Jag kommer förbi nån dag och provkickar lite jag med. :)

Tengil

PENNYBRIDGERIDERS
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
TL1000s -97
Imorgon ska jag nog fixa speedwayfilmen... :banana
Såg den första gången i går... blev helt slut bara av det och benen började skaka... :3freak Men det var ruskit kul!!!

När ska vi åka minimoto?

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...