blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
tittade på en M3a idag
NoicE skrev:uiilli kungen äro
Aero skrev:En annan incident som inträffade igår, var att jag fick en banan(!) instucken i mitt nya fina avgassystem! Och detta inträffade vid Lanna golfbana, en plats som man trodde var fri från brottslighet och annat löst folk! Fucko´s :kocko
Vi checkade läget lite för att eventuellt anordna en alternativ Sporthojsfest. Då uppslutningen verkar vara lite så där, samt att vi allt mindre åker hoj nu för tiden, kanske det kan va på tiden med nya grep?Tengil skrev:Varje normalt begåvad person vet ju det att golfare är näst efter Skåningar och Gotlänningar den mest kriminellt belastade folkgrupp som finns.
Jag har en kompis som förövrigt är glömsk som en borstbindare. Han har med egna ögon sett att utveklingsstörda alltid har splitter nya mercor och en massa kjolar som dom stoppar fulla med stöldgods.
Det är ju almänt kännt att aids uppstod bland kyrkvaktmästare i Bengtsfors.
Folk i Mellerud har gigantiska penisar och så spelar dom jazztrumpet.
Miljöpartister bryter upp parkettgolv och odlar potatis medans Sverigedemokrater slaktar getter på förortsbalkongerna!
Banan... jag tror du kom lindrigt undan ska jag säga. Är nästan säker på att det bara var första varningen innan du får ta den "upthetailpipe" som lapparna säger.
Vad gjorde du i sånna kvarter?
vad är det för jävla bilnasar snack??? det är tre månader kvar och vi kan boka om platserna till 10,20,30,40,50,60,70,80,90, eller vad vi vill... köra mindre hoj är jag dock med på.Aero skrev:Vi checkade läget lite för att eventuellt anordna en alternativ Sporthojsfest.
du kan få byta den mot en M3 -94aNoicE skrev:Nån som vill köpa en rgv 667cc ?
NoicE skrev:Nån som vill köpa en rgv 667cc ?
Tengil skrev:När ska du visa bilder på den?
Jag kan tom vara intresserad.
NoicE skrev:Ja du kan få komma och smeka den när du vill
Jag klarar inte av den, kom och ta den!
Måste ha en hoj med elstart, klarar inte att kicka skiten...
Korkat o köpa en hoj med kickstart när man har trasigt ben
blom skrev:han ska ju byta bort den mot min ju
nja tänkte mer om du ville byta bara.. fattar iofs inte varför man köper något som man sedan aldrig kör/ska köra påNoicE skrev:Ni får slåss om hojen
blom skrev:nja tänkte mer om du ville byta bara.. fattar iofs inte varför man köper något som man sedan aldrig kör/ska köra på
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|