blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
ajajajaj
Blir det 250 så lovar jag att hjälpa dig meka.erik skrev:Det kan bli så att jag tar steget fullt ut och blir en man... Fast jag ska väl erkänna att jag är lite rädd, ungefär som Stefan fast lite till
blom skrev:låg och funderade på vem sigge var lik inatt och jag kom på det nu han är ju fan en kopia av ola salo ju.. fler som tänkt på det
ja dom är ju från götet båda två oxå ju.. kanske är polare på någe visNoicE skrev:Han påminner faktigtst även om Kurt Ohlsson
blom skrev:nu ska jag nog vila tror jag
oooo ja jag vill bara tebax till jobbet nu.. inte kul med tre månaderMattias650 skrev:Förstår att det är jobbigt att gå hemma och ha semster...
Så ta och vila lite du.
hallå din filur.. tyvär så blir det inget åka idagakora skrev:Blom: Ska du med ut och köra en liten sväng idag?
EDIT: Andra får också gärna följa med, men jag vet inte vilka andra som är lediga
Jag ska åka lite idag, men jag tänkte ut och jäsa lite i solen först.akora skrev:Blom: Ska du med ut och köra en liten sväng idag?
EDIT: Andra får också gärna följa med, men jag vet inte vilka andra som är lediga
blom skrev:nu ska jag nog gå och vila lite tror jag
du ligger ju och trynar halva dagarna ju.. som ett nyfött barn nästanNoicE skrev:ja gör du det, slösa bort din tid på att sova så där på ålderns höst?
Själv är ja vaken dygnet runt
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |