akora skrev:jag är med senare, vid typ 1 - 2! måste bara hämta hojen
samma här, är på jobbet men åker hem om c:a 30 min... då ska jag ut en sväng tänkte jag.
akora skrev:jag är med senare, vid typ 1 - 2! måste bara hämta hojen
blom skrev:fan drack du så dåligt i fredags akora??
Fan du ser ju ut som han killen som leder nåt barnprogram på TV ju Kanske är du som är han fast han säger att han är nån annan som i sin tur säger han är Staffan OCH Bengt. Nu fattar jag inget. Och vad har Bengt Alsterlind med det HÄR att göra. Han får gärna tro han är en guldfisk.... JAG VILL INTE JOBBA MER IDAGakora skrev:Jo, ska ju ta det lite lugn här fram till midsommar
han ser ju ut som apan i söndagsöppet.. olas apaSupermoto skrev:Fan du ser ju ut som han killen som leder nåt barnprogram på TV ju Kanske är du som är han fast han säger att han är nån annan som i sin tur säger han är Staffan OCH Bengt. Nu fattar jag inget. Och vad har Bengt Alsterlind med det HÄR att göra. Han får gärna tro han är en guldfisk.... JAG VILL INTE JOBBA MER IDAG
Nån som vill ta en liten hojtur idag (FÖRE fotbollen)?? Då får jag ju ett utmärkt skäl till att åka hem från Äckelskoga och meka på lysen och skit på hojen...
blom skrev:har ni inte semester snart???? är det kul att jobba???? jag ska söka nytt jobb till hösten tänkte jag.
jag kan inte börja förens i september.. har du fått nytt jobb eller?Stefan skrev:Du får ta över mitt jobb om du fortfarande är sugen, men då kan du glömma 3 månaders semester och vara glad om du får 3 dar.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|