rainman skrev:Antagligen inte, helt nya bromspads på den. + att det regnade.
Sen pysslar jag inte med sånt när jag lånar en hoj.
Det spelar ingen roll tror jag
rainman skrev:Antagligen inte, helt nya bromspads på den. + att det regnade.
Sen pysslar jag inte med sånt när jag lånar en hoj.
rainman skrev:
NoicE skrev:haha nä, jag tror seriöst inte du kan göra stoppies i vilket väglag det än är eller med vilken hoj som helst, ivf som du berättar
var det den potentaste hojen du körtrainman skrev:Trevlig motor, svängde kanske inte så ruskigt kvickt, men det räcker åt mig för tillfället!
körde du r1an eller? vad hände? och vad ville gubbarna dig?Simz skrev:Man kan lungt säga att första veckan med körkort har varit fullspäckad.
Bakdäcket slets ut på en gång, blev tagen av blåa gubbar i uniform, brorsan körde i diket, jag välte med en R1 som gått 90 mil, men det har varit riktigt skoj att köra.
Är bara lite orolig för utväcklingen
Det är dyrt att liga på topp
vad jag vet så är gud inte någon person utan ett påhittat fenomen. kawan är en 99a som rainy lånat för att göra stoppisar med säger noice.Kjelle skrev:Nää nu jävlar orkar jag inte leta längre bland 3 spam-trådar och 149 dito inlägg.
VAD ÄR DET NU DÅ FÖR GRÖN KAWA SOM RAINY ÅKER PÅ??
Årsmodell? Köpt? Lånad? Hyrd? Snodd? Varför? När? Hur? Var? Finns Gud?? Frågor, frågor, frågor.....
nej kjelle jag tror inte att jag kan det.. men det är så det är ialf.Kjelle skrev:Kan du inte bara förklara det där med OBSLÖSA en gång till??
var dom arga... hur gick det med r1an då?Simz skrev:Jag vände runt och satte ner foten i backen och halka iväg med foten på grund av några ynkans gruskorn. Sen låg jag där.
Ang: så slant jag med högerhanden mitt framför en polisbil. De ville ta ett snack med mig
Efter som jag känner poliserna rätt bra så var det mest pinsamt för mig.blom skrev:var dom arga... hur gick det med r1an då?
varför känner man sådan mäniskorSimz skrev:Efter som jag känner poliserna rätt bra så var det mest pinsamt för mig.
De var lungna.
R1:an fick reper på generator kåpan, blinkersen och backspegeln.
varför är du ledsen.. får jag 5 lök så kan jag hjälpa dig..Stefan skrev:Just nu vill jag bara bli nergrävd så man slipper allt jävulskap,
nån som har lust att skyffla igen hålet?
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|