Hojåka i Örebrotrakten - the original!

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
Stefan skrev:
Just nu vill jag bara bli nergrävd så man slipper allt jävulskap,
nån som har lust att skyffla igen hålet?

Jag SA JU TILL DIG att du skulle köpa en Kawa istället. Jag vet, jag vet, nu sitter ju du där med en precis likadan hoj som 980.000 andra också har. Men det blir nog bra ska du se! Gråt en skvätt mot farbror Bloms axel i kväll.

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Kjelle skrev:
Jag SA JU TILL DIG att du skulle köpa en Kawa istället. Jag vet, jag vet, nu sitter ju du där med en precis likadan hoj som 980.000 andra också har. Men det blir nog bra ska du se! Gråt en skvätt mot farbror Bloms axel i kväll.
problemet är att stefan funderar på att just köpa en kawa.. hans far sa det åt han att vi måste ha något nytt på åkern och en zx9a vore bra... :D

stefan köp nya zx10an.. jag kan låna den när du sitter i tracktorn så den inte bara står och förfaller :tummenupp

gråt mot min axel ikväll men inte för mycket för då blir jag ledsen och grinig

Aero

PBR
Gick med
23 May 2003
Hoj
Stor, go & tysk
Kjelle skrev:
Hahahahaha :D
Inom en snar framtid kommer rettan vara vad BMW M3 är för pizzabagarna idag... Palestinsk dussinräser. "det perfekta färdmedlet vid självmordsbombningar"

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Aero skrev:
Inom en snar framtid kommer rettan vara vad BMW M3 är för pizzabagarna idag... Palestinsk dussinräser. "det perfekta färdmedlet vid självmordsbombningar"
jag som trodde att du tyckte om mig sigge :( fy fan vad jag känner mig rövknullad nu :näsblod

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
Aero skrev:

Är det DÄRFÖR som Shoei har börjat hårdmarknadsföra sin XXXL-modell med extra plats för turban??

Last edited:

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Aero skrev:
men siggen ingen paprika tomte kör väl M3 dom kör ju 316,318 mm men en massa emplem på... därimot så tror jag att dom även kan ta bmw:s mc-marknad :D

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
undra om kga har skrotat nere på gotland nu? vi får ju hoppas på det bästa.

nästa vecka tänkte jag riva hojen och kolla lite :)

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Aero skrev:
You lucky bastard... :arsele :hihi
vi har ju snackat om det det här sigge.. vi kan vara kompisar men inte mer. det funkade ju inte, jag är inte den mys kille du söker som du kan sitta och mysa med i soffan och dricka vin med. men vi kan vara vänner fördet tycker jag :)

Mattias650

Örebroare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2017 Kawasaki Z900
Om 9 minuter börjar min fösta semstervecka! :banana
Sen ska jag jobba 3 veckor igen :4skrika men sen blir det 2 veckor semester igen :)

Sen tror jag att jag ska bli farsa. Japp, så får det nog bli. :yoparty

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Mattias650 skrev:
Om 9 minuter börjar min fösta semstervecka! :banana
Sen ska jag jobba 3 veckor igen :4skrika men sen blir det 2 veckor semester igen :)

Sen tror jag att jag ska bli farsa. Japp, så får det nog bli. :yoparty
om 4 minuter står jag i duschen och är inne på min tredje vecka :) bara 11 kvar tror jag :4skrika

Nyheter
Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom