Stefan skrev:Just nu vill jag bara bli nergrävd så man slipper allt jävulskap,
nån som har lust att skyffla igen hålet?
har din hamster dött eller?
problemet är att stefan funderar på att just köpa en kawa.. hans far sa det åt han att vi måste ha något nytt på åkern och en zx9a vore bra...Kjelle skrev:Jag SA JU TILL DIG att du skulle köpa en Kawa istället. Jag vet, jag vet, nu sitter ju du där med en precis likadan hoj som 980.000 andra också har. Men det blir nog bra ska du se! Gråt en skvätt mot farbror Bloms axel i kväll.
HahahahahaKjelle skrev:Jag SA JU TILL DIG att du skulle köpa en Kawa istället. Jag vet, jag vet, nu sitter ju du där med en precis likadan hoj som 980.000 andra också har. Men det blir nog bra ska du se! Gråt en skvätt mot farbror Bloms axel i kväll.
jag som trodde att du tyckte om mig sigge fy fan vad jag känner mig rövknullad nuAero skrev:Hahahahaha
Inom en snar framtid kommer rettan vara vad BMW M3 är för pizzabagarna idag... Palestinsk dussinräser. "det perfekta färdmedlet vid självmordsbombningar"
Aero skrev:Hahahahaha
Inom en snar framtid kommer rettan vara vad BMW M3 är för pizzabagarna idag... Palestinsk dussinräser. "det perfekta färdmedlet vid självmordsbombningar"
men siggen ingen paprika tomte kör väl M3 dom kör ju 316,318 mm men en massa emplem på... därimot så tror jag att dom även kan ta bmw:s mc-marknadAero skrev:Hahahahaha
You lucky bastard...blom skrev:jag som trodde att du tyckte om mig sigge fy fan vad jag känner mig rövknullad nu
se nu till och svara på dina pmAero skrev:You lucky bastard...
vi har ju snackat om det det här sigge.. vi kan vara kompisar men inte mer. det funkade ju inte, jag är inte den mys kille du söker som du kan sitta och mysa med i soffan och dricka vin med. men vi kan vara vänner fördet tycker jagAero skrev:You lucky bastard...
om 4 minuter står jag i duschen och är inne på min tredje vecka bara 11 kvar tror jagMattias650 skrev:Om 9 minuter börjar min fösta semstervecka!
Sen ska jag jobba 3 veckor igen men sen blir det 2 veckor semester igen
Sen tror jag att jag ska bli farsa. Japp, så får det nog bli.
Stefan skrev:Inte ett ända inlägg på hela dan!!!!!!
Är ni bakfulla, eller?
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |