blom skrev:jag har besluts ångest
Eller vänta nu, ta den vänstra!
blom skrev:jag har besluts ångest
röd, svart eller, röd/svartrainman skrev:Hmmm.... Näe!
Ta den blå!!!
blom skrev:röd, svart eller, röd/svart
rainman skrev:Röd/svart är ju en klassiker, men röd är det ju bara ducce och VFR som är, inte sportigt! Och svart, då tänker man på kjelles svarta Ninja, vill vi det?
Edit: Det där vart ju nästan personangrepp , hoppas jag kommer undan med det utan att bli bannad
är ducce verkligen inte sportigtrainman skrev:Röd/svart är ju en klassiker, men röd är det ju bara ducce och VFR som är, inte sportigt! Och svart, då tänker man på kjelles svarta Ninja, vill vi det?
Edit: Det där vart ju nästan personangrepp , hoppas jag kommer undan med det utan att bli bannad
blom skrev:är ducce verkligen inte sportigt
är det verkligen detrainman skrev:Näe, sunkiga saker det där!
nix har inte tid. och jag måste byta bakdäck först. men snacka med sigge han har ju liksom nyckel och en hojNoicE skrev:Jaha, blompa.
Ska vi köra på bromsrullarna idag?
Tror vad som menas är att han har nyckel till dit där rullarna finns.NoicE skrev:nyckel med en hoj?
blom skrev:när ska du flytta?
Supermoto skrev:Tror vad som menas är att han har nyckel till dit där rullarna finns.
Vad hans hoj har med det att göra vet jag tyvärr inte...
du har en hoj och sigge 1 1+1=2 1rulle + 1rulle =2NoicE skrev:JO men det krävs 2 hojar för att bromsrullarna ska dra igång, så man får ett jämt tryck över båda... Tror vi
vad synd att han måste ha den varje dag på sin semester oxåNoicE skrev:Sigge kan inte köra hoj till jobbet eftersom han måste ha tjänstebilen med sig varje dag
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|