blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
ok har jag inte tänkt på men nu när du säger detKyckling skrev:Det är räjsing.
ok har jag inte tänkt på men nu när du säger detKyckling skrev:Det är räjsing.
Känner igen det därblom skrev:jag tänkte försöka att följa med. så satans pissigt att springa igång hojen. men som sagt är vädret bra och blom glad så dycker jag upp
var ditt bateri oxå skit. jag testade ju det på åsen i våras och då funkade det ju inte i min hoj . testade tengils grej och köpa på bil tema men satan vad det sprutar syra narm kör.Supermoto skrev:Känner igen det där
Nån som vet var man kan handla batteri till R6 som inte kostar som ett skjut i r***n
Fick ju göra om allt lackjobb igår för jag är så jävla otålig att jag sket i primer förra gången. När jag sen var så otålig att jag var tvungen att provstarta hojaset så läckte det ur mitt fina V&H så jag drog åt avgasklamman lite och då gick den såklart av
MEN DET SKITER JAG I. IMORRON SKA DET KÖRAS
Biltema = inkontinens alltså? Jävla illablom skrev:var ditt bateri oxå skit. jag testade ju det på åsen i våras och då funkade det ju inte i min hoj . testade tengils grej och köpa på bil tema men satan vad det sprutar syra narm kör.
marios fråga kvarstår. var kan man köpa billiga batterier
Du kan få mitt gamlablom skrev:ge mig ett batteri nu
Supermoto skrev:Du kan få mitt gamla
Åkte till Dyrbarks efter jobbet och drog ner brallorna
1150:- kostar ett jämrans batteri
Men nu har jag en R6a som går och fungerar igen. Är inte helt nöjd med hur allt blev med kraschisarna men jag ska ju ha nåt att göra nästa vinter oxå. Tanken är tyvärr inte klar heller så det blir originaltanken imorron. Nu vill jag se en sjujävla uppslutning på stortorget imorron för då kan vi åka till solen går ner
meka själv..akora skrev:Har ÄNTLIGEN fått delarna till hojen, men han som jag ska meka med är borta fram tills på söndag
Men men, nu är jag i alla fall ett steg närmare mål
Då fick jag mig ett skjut i r'''n alldeles i "onödan" då alltsåblom skrev:mario hörde precis att det finns en kille som tar 700 för batterier
Kan inte, han har massa grejor som jag behöverblom skrev:meka själv..
mario kostar skiten 1150:-
tror det var billy i a-sund som sålde gelebatterier för 700:-Supermoto skrev:Då fick jag mig ett skjut i r'''n alldeles i "onödan" då alltså
Vad för batteri och var
ahhhhhhhblom skrev:tror det var billy i a-sund som sålde gelebatterier för 700:-
köpte inte kjelle ett där kom jag på nu
ja du mario tro mig jag vill köra så in i hellllvvveettttee men tiden + ´några fler faktorer har spelat in lite för mycket tycker jag. mår riktigt jävla dåligt över det här nu nu är juli här och det är ca 3 månader kvar att köra för oss gatåkare. jag vill och ska köra med er snart igen. hoppas det var en trevlig tur ni tog ialfSupermoto skrev:ahhhhhhh
Skulle jag ju tänkt lite tidigare på
Jaja, jag var tvungen att ha ett snabbt och då fick det bli såhär. Vafan, pengar är väl allt vi har
Kom igen nu Blompa, vi saknar dig ju på körningarna
Vi var förresten sex+1 tappra igår. 3 R6, 2 R1 + 1 gammgixxer. Blev pizza mm i Borensberg efter att MongoErik och DubbelFuckoKyckling åkte fel (den onda fan åkte säkert fel bara för att jävlas)
Nån som har datumena då det var heldagsträningar på Åsen?? Tänkte försöka lista ut om det är värt att plocka ut licensen och ta semester för det....
Supermoto skrev:Nån som har datumena då det var heldagsträningar på Åsen?? Tänkte försöka lista ut om det är värt att plocka ut licensen och ta semester för det....
Ja skyll er själva som åker och gömmer er.Supermoto skrev:...Blev pizza mm i Borensberg efter att MongoErik och DubbelFuckoKyckling åkte fel (den onda fan åkte säkert fel bara för att jävlas)...
blom skrev:hur mår ni
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |