Hojåka i Örebrotrakten - the original!

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
blom skrev:
jag tänkte försöka att följa med. så satans pissigt att springa igång hojen. men som sagt är vädret bra och blom glad så dycker jag upp :)
Känner igen det där :4skrika
Nån som vet var man kan handla batteri till R6 som inte kostar som ett skjut i r***n :confused:

Fick ju göra om allt lackjobb igår för jag är så jävla otålig att jag sket i primer förra gången. När jag sen var så otålig att jag var tvungen att provstarta hojaset så läckte det ur mitt fina V&H så jag drog åt avgasklamman lite och då gick den såklart av :huvet

MEN DET SKITER JAG I. IMORRON SKA DET KÖRAS :mattias :Rockbanan

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Supermoto skrev:
Känner igen det där :4skrika
Nån som vet var man kan handla batteri till R6 som inte kostar som ett skjut i r***n :confused:

Fick ju göra om allt lackjobb igår för jag är så jävla otålig att jag sket i primer förra gången. När jag sen var så otålig att jag var tvungen att provstarta hojaset så läckte det ur mitt fina V&H så jag drog åt avgasklamman lite och då gick den såklart av :huvet

MEN DET SKITER JAG I. IMORRON SKA DET KÖRAS :mattias :Rockbanan
var ditt bateri oxå skit. jag testade ju det på åsen i våras och då funkade det ju inte i min hoj :(. testade tengils grej och köpa på bil tema men satan vad det sprutar syra narm kör.

marios fråga kvarstår. var kan man köpa billiga batterier :va

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
blom skrev:
var ditt bateri oxå skit. jag testade ju det på åsen i våras och då funkade det ju inte i min hoj :(. testade tengils grej och köpa på bil tema men satan vad det sprutar syra narm kör.

marios fråga kvarstår. var kan man köpa billiga batterier :va
Biltema = inkontinens alltså? Jävla illa :mad:

Nån som vet storleken på batteriet? Alltså de fysiska måtten i cm.

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
blom skrev:
ge mig ett batteri nu :banana
Du kan få mitt gamla :tomten

Åkte till Dyrbarks efter jobbet och drog ner brallorna :3freak
1150:- kostar ett jämrans batteri :4skrika

Men nu har jag en R6a som går och fungerar igen. Är inte helt nöjd med hur allt blev med kraschisarna :( men jag ska ju ha nåt att göra nästa vinter oxå. Tanken är tyvärr inte klar heller så det blir originaltanken imorron. Nu vill jag se en sjujävla uppslutning på stortorget imorron för då kan vi åka till solen går ner :Rockbanan

rainman

...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*
Supermoto skrev:
Du kan få mitt gamla :tomten

Åkte till Dyrbarks efter jobbet och drog ner brallorna :3freak
1150:- kostar ett jämrans batteri :4skrika

Men nu har jag en R6a som går och fungerar igen. Är inte helt nöjd med hur allt blev med kraschisarna :( men jag ska ju ha nåt att göra nästa vinter oxå. Tanken är tyvärr inte klar heller så det blir originaltanken imorron. Nu vill jag se en sjujävla uppslutning på stortorget imorron för då kan vi åka till solen går ner :Rockbanan

Då kan jag låna husan då?! :)

akora

http://www.roadragemc.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
Har ÄNTLIGEN fått delarna till hojen, men han som jag ska meka med är borta fram tills på söndag :(
Men men, nu är jag i alla fall ett steg närmare mål :)

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
blom skrev:
mario hörde precis att det finns en kille som tar 700 för batterier
Då fick jag mig ett skjut i r'''n alldeles i "onödan" då alltså :3freak :4skrika

Vad för batteri och var :confused:

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Supermoto skrev:
Då fick jag mig ett skjut i r'''n alldeles i "onödan" då alltså :3freak :4skrika

Vad för batteri och var :confused:
tror det var billy i a-sund som sålde gelebatterier för 700:-
köpte inte kjelle ett där kom jag på nu :va

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
blom skrev:
tror det var billy i a-sund som sålde gelebatterier för 700:-
köpte inte kjelle ett där kom jag på nu :va
ahhhhhhh

Skulle jag ju tänkt lite tidigare på :huvet

Jaja, jag var tvungen att ha ett snabbt och då fick det bli såhär. Vafan, pengar är väl allt vi har :3freak :brinnerup

Kom igen nu Blompa, vi saknar dig ju på körningarna :kiss

Vi var förresten sex+1 tappra igår. 3 R6, 2 R1 + 1 gammgixxer. Blev pizza mm i Borensberg efter att MongoErik och DubbelFuckoKyckling åkte fel (den onda fan åkte säkert fel bara för att jävlas) :hihi

Nån som har datumena då det var heldagsträningar på Åsen?? Tänkte försöka lista ut om det är värt att plocka ut licensen och ta semester för det....

Last edited:

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Supermoto skrev:
ahhhhhhh

Skulle jag ju tänkt lite tidigare på :huvet

Jaja, jag var tvungen att ha ett snabbt och då fick det bli såhär. Vafan, pengar är väl allt vi har :3freak :brinnerup

Kom igen nu Blompa, vi saknar dig ju på körningarna :kiss

Vi var förresten sex+1 tappra igår. 3 R6, 2 R1 + 1 gammgixxer. Blev pizza mm i Borensberg efter att MongoErik och DubbelFuckoKyckling åkte fel (den onda fan åkte säkert fel bara för att jävlas) :hihi

Nån som har datumena då det var heldagsträningar på Åsen?? Tänkte försöka lista ut om det är värt att plocka ut licensen och ta semester för det....
ja du mario tro mig jag vill köra så in i hellllvvveettttee :( men tiden + ´några fler faktorer har spelat in lite för mycket tycker jag. mår riktigt jävla dåligt över det här nu :död nu är juli här och det är ca 3 månader kvar att köra för oss gatåkare. jag vill och ska köra med er snart igen. hoppas det var en trevlig tur ni tog ialf :)

att kyckling är ond/dålig vet alla synd bara att han själv inte vet det :D
är du nöjd med ärsäxan mario. hur var det att köra räser nu när du inte gjort det på ett tag?

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Supermoto skrev:

onsd. v28,29 och 30 tror jag (kan ha varit 29-31), datumen får du kolla i valfri kalender på ditt jobb. jag har papper hemma annars borde det gå att hitta på karlskoga motorstadions hemsida

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
Supermoto skrev:
...Blev pizza mm i Borensberg efter att MongoErik och DubbelFuckoKyckling åkte fel (den onda fan åkte säkert fel bara för att jävlas)...
Ja skyll er själva som åker och gömmer er. :fatta!
Förresten blev dina kåpor skitfula. :arsele :öga
;)

Nyheter
Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS