blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
gosse det är ABSOLUT inget att gratta åt.. men jag ska väl försöka att råda bot på problemetMattias650 skrev:Grattis! Då är vi iallafall 2 som är det.![]()
gosse det är ABSOLUT inget att gratta åt.. men jag ska väl försöka att råda bot på problemetMattias650 skrev:Grattis! Då är vi iallafall 2 som är det.![]()
Ta bort allt utom motorn tar 22 minuter. Vad ska du göra sen då??blom skrev:idag ska jag nog strippa husan tror jag.
du är en utsugare mario... vajerna kostar 600 ny + en massa mer grejer och du ska ha 100 pix för plattanSupermoto skrev:Ta bort allt utom motorn tar 22 minuter. Vad ska du göra sen då??
Jag har en nummerplatta åt dig i bilen. 100:- när vill du ha den?
Om du med vajer menar kabeln till mätaren så var det en grov chansning. Glömde dessutom säga att den troligen är paj oxå...blom skrev:du är en utsugare mario... vajerna kostar 600 ny + en massa mer grejer och du ska ha 100 pix för plattandu får 40 kr för den så kan du köpa dig en starköl på krogen
blom skrev:gosse det är ABSOLUT inget att gratta åt.. men jag ska väl försöka att råda bot på problemet![]()
är det nr 27?Supermoto skrev:Om du med vajer menar kabeln till mätaren så var det en grov chansning. Glömde dessutom säga att den troligen är paj oxå...
Inte jag som säljer ju.....
100:- med färdiga nummer på![]()
kalasblom skrev:sök på våra tröj trådar som vi haft.. där finns det vet jag
har du inte åkt än???erik skrev:Om ett par timmar bär det av till Anderstorp.![]()
blom skrev:har du inte åkt än???
23 tror jag det var. Fast du får ju slåss med Ahl om du vill använda den i år. Till nästa år blir det ju nya siffror...blom skrev:är det nr 27?
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |