blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
gosse det är ABSOLUT inget att gratta åt.. men jag ska väl försöka att råda bot på problemetMattias650 skrev:Grattis! Då är vi iallafall 2 som är det.
gosse det är ABSOLUT inget att gratta åt.. men jag ska väl försöka att råda bot på problemetMattias650 skrev:Grattis! Då är vi iallafall 2 som är det.
Ta bort allt utom motorn tar 22 minuter. Vad ska du göra sen då??blom skrev:idag ska jag nog strippa husan tror jag.
du är en utsugare mario... vajerna kostar 600 ny + en massa mer grejer och du ska ha 100 pix för plattan du får 40 kr för den så kan du köpa dig en starköl på krogenSupermoto skrev:Ta bort allt utom motorn tar 22 minuter. Vad ska du göra sen då??
Jag har en nummerplatta åt dig i bilen. 100:- när vill du ha den?
Om du med vajer menar kabeln till mätaren så var det en grov chansning. Glömde dessutom säga att den troligen är paj oxå...blom skrev:du är en utsugare mario... vajerna kostar 600 ny + en massa mer grejer och du ska ha 100 pix för plattan du får 40 kr för den så kan du köpa dig en starköl på krogen
blom skrev:gosse det är ABSOLUT inget att gratta åt.. men jag ska väl försöka att råda bot på problemet
är det nr 27?Supermoto skrev:Om du med vajer menar kabeln till mätaren så var det en grov chansning. Glömde dessutom säga att den troligen är paj oxå...
Inte jag som säljer ju.....
100:- med färdiga nummer på
kalasblom skrev:sök på våra tröj trådar som vi haft.. där finns det vet jag
har du inte åkt än???erik skrev:Om ett par timmar bär det av till Anderstorp.
blom skrev:har du inte åkt än???
23 tror jag det var. Fast du får ju slåss med Ahl om du vill använda den i år. Till nästa år blir det ju nya siffror...blom skrev:är det nr 27?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|