Hojåka i Örebrotrakten - the original!

Stefan

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blå Kronan med dubbla pakethållare
Jag har obalans i framhjulet, så nu måste jag ta bort hjulet o ta med de till Karlskoga
så att pappskallen som monterade däcket får reklamationsbalansera det.
Fan vad surt de kan va ibland.

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
blom skrev:
alla som har lust kan väl komma ut till täby ikväll och kolla på motard träningen.. börjar kl 17,00 jag kommer inte att köra för jag har inte rätt utrustning än..

Ett steg i rätt riktning kan väl vara att köpa en uppsättning slicks av mig?

Du kan få köpa mina Bridgestone som sitter på Hondan för en billig peng. Har nämligen inhandlat nya däck till mig själv.

Nu vore det väl själva fan om jag inte skulle bli snabb. Både skinnställ och däck har tagit topplaceringar i EM. Ursäkterna för dåliga varvtider försvinner en efter en...

akora

http://www.roadragemc.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
Några som vill joina och köra hoj idag så är det bara att ni slår en pling, ska nog köra hela dagen

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
erik skrev:
Ett steg i rätt riktning kan väl vara att köpa en uppsättning slicks av mig?

Du kan få köpa mina Bridgestone som sitter på Hondan för en billig peng. Har nämligen inhandlat nya däck till mig själv.

Nu vore det väl själva fan om jag inte skulle bli snabb. Både skinnställ och däck har tagit topplaceringar i EM. Ursäkterna för dåliga varvtider försvinner en efter en...
absolut erik.. kommer inte ihåg hur dom ser ut.. men är dom fina så tar jag dom. om du inte är fullblods kapitalist som mario vill säga :D

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
blom skrev:
absolut erik.. kommer inte ihåg hur dom ser ut.. men är dom fina så tar jag dom. om du inte är fullblods kapitalist som mario vill säga :D

Bridgestone Batlax Racing (slicks), tillverkade 2000, v50 om jag fattat märkningen rätt. Tittar man på slitagevarnarna verkar däcken vara i bra skick och lika mycket slitna på båda sidor. De gummirester som brukar ligga rullat på däckskanten ligger på mina som en 1 cm bred chickenstripe istället men det sladdar du fort bort... 600:- för fram+bak?

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Och så kallar du mig för kapitalist :confused: :(

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
erik skrev:
Bridgestone Batlax Racing (slicks), tillverkade 2000, v50 om jag fattat märkningen rätt. Tittar man på slitagevarnarna verkar däcken vara i bra skick och lika mycket slitna på båda sidor. De gummirester som brukar ligga rullat på däckskanten ligger på mina som en 1 cm bred chickenstripe istället men det sladdar du fort bort... 600:- för fram+bak?
för mycket för min smak.

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Supermoto skrev:
Klart du ska ha 600!! Det är vad jag skulle ta för mina...
men som sagt du är kapitalist.

erik jag menar inte att det är durt. jag säger bara att det är för mycket för mig just nu :( har massor med saker jag måste köpa :(

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Supermoto skrev:
Klart du ska ha 600!! Det är vad jag skulle ta för mina...

De har visserligen några år på nacken men slitaget är litet... Jämfört med bankörda supersportdäck är mina i bättre skick. Däck till en gathoj brukar väl gå på minst 1000:- per set. Därför tror jag 600 är vettigt pris.

Eftersom blom är så söt kanske jag kan pruta några kr men ge att bort grejor är jag inte mycket för...

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
erik skrev:
De har visserligen några år på nacken men slitaget är litet... Jämfört med bankörda supersportdäck är mina i bättre skick. Däck till en gathoj brukar väl gå på minst 1000:- per set. Därför tror jag 600 är vettigt pris.

Eftersom blom är så söt kanske jag kan pruta några kr men ge att bort grejor är jag inte mycket för...
får man fråga vad nya kostar?? kan ju vara bra att veta.

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
blom skrev:
ok.. får man fråga vad du ger då :) du kan pma om du vill man kanske får bli med på ett gäng till våren :)

De däcken jag köpte nu vart lite specialpris så jag vet inte vad jag får ge i normala fall... Gruppköp brukar dock vara lönsamt och 250R åkarna vill säkert bli av med de däck som de tycker är för slitna.

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin