blom skrev:själv så spenderar jag pengar som jag inte har och det är ju kul
Äsch då, så är det när man köper hus! Man blir bankens lilla hora efter det!
blom skrev:själv så spenderar jag pengar som jag inte har och det är ju kul
nu har jag inte köp någe hus så det var inte det jag menaderainman skrev:Äsch då, så är det när man köper hus! Man blir bankens lilla hora efter det!
blom skrev:nu har jag inte köp någe hus så det var inte det jag menade
inget du behöver varna om.. det är inte många som kan kasha upp till en kåkrainman skrev:Men du funderar ju på det! Tänkte bara förvarna!
blom skrev:inget du behöver varna om.. det är inte många som kan kasha upp till en kåk
blom skrev:tror att 95% av alla hojåkare oxå horar åt banken
nja f-bolagen kan jag inte hålla med omrainman skrev:Minst sagt! och åt försäkringsbolagen!
blom skrev:nja f-bolagen kan jag inte hålla med om
det kan man nog lungt säga men jag klagar inte.. har betalat så in i helll.....te till dom igenom alla år så nu är det deras tur tycker jag och det ska dom få göra i MÅNGA MÅNGA år nurainman skrev:Näe, just nu verkar det som dom horar åt dig faktist
Supermoto skrev:Citibank here we go :kocko
Bra är att kredittiden är fyra månader. Obra är att man bara får låna 2*sinegenmånadslön och det räcker ju inte så långt. Nån som är sugen på att ställa upp som medsökande så jag får mer kredit?? Innebär ingen som helst riskblom skrev:
Be Mattias fixa in den här i din avatarbild så löser det sig nog ska du se.Supermoto skrev:Bra är att kredittiden är fyra månader. Obra är att man bara får låna 2*sinegenmånadslön och det räcker ju inte så långt. Nån som är sugen på att ställa upp som medsökande så jag får mer kredit?? Innebär ingen som helst risk
Självfallet så räknar jag med kompisrabatt.Supermoto skrev:Vill du bli av med lite stålar eller
jag bjuder 50 krKyckling skrev:Be Mattias fixa in den här i din avatarbild så löser det sig nog ska du se.
Klart du får kompisrabatt!!! Det betyder ju inte att det blir billigt elle rens att det blir billigareKyckling skrev:Självfallet så räknar jag med kompisrabatt.
ska fundera på det?? fast det gör jag ju redan gratisSupermoto skrev:Klart du får kompisrabatt!!! Det betyder ju inte att det blir billigt elle rens att det blir billigare
Blompa -> För 50 kr kan du få tillåtelse att ringa mig på kontorstid. Inget mer.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|