blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
2 veckor kvar men som sagt jag söker nya jobb som en tokKyckling skrev:Jahopp. Då var det slut på semestern igen.
Men men... Bara 11 månader kvar till semester.
2 veckor kvar men som sagt jag söker nya jobb som en tokKyckling skrev:Jahopp. Då var det slut på semestern igen.
Men men... Bara 11 månader kvar till semester.
då får jag gratta så mycket jag har ju då redan släp så kan jag inte få ta din nya dåStefan skrev:Ska du ha min gammla körning?
Jag fick släpkortet idag så den blir snart ledig.
Grattis!!Stefan skrev:Ska du ha min gammla körning?
Jag fick släpkortet idag så den blir snart ledig.
blom skrev:då får jag gratta så mycket jag har ju då redan släp så kan jag inte få ta din nya då
var ska du jobba nu? när slutar du där du är idag? vad har du ut i lön? frågorna är många men ack så viktiga
ja kolla gärna upp det..erik skrev:jag kan fixa fram transportarbetaravtalet så du ser vad du som minimun kan få i lön som chaffis. grundlönen är runt 100kr/tim alternativt någonstans i storleksordningen 17000 i månaden, sen tillkommer det lite tillägg beroende på erfarenhet, typ av körning (krets, lots, fjärr) m.m. vill du veta mer exakt?
du får normalt sett bättre lön om du kör på sita, ragnsells och liknande eftersom de inte går under transport utan nåt miljöavtal...
blom skrev:ja kolla gärna upp det..
ragnsell är det typ 8,9år kö till har jag hört.. hur går det för svartbullan då? kör han på eller?
fan jag måste verkligen ha ett nytt jobb.. sitter fan och gråter snart.
Tengil skrev:Dom söker mekaniker och gruvarbetare här... Om du skriver på för att åka till Alaska i 6 mån tjänar du grymmt! Dom fixar allt käk, bostad och kläder. Tyvärr är du låst där du utan möjlighet att komma hem innan tiden är över.
6 månader är jävligt lång tidTengil skrev:Dom söker mekaniker och gruvarbetare här... Om du skriver på för att åka till Alaska i 6 mån tjänar du grymmt! Dom fixar allt käk, bostad och kläder. Tyvärr är du låst där du utan möjlighet att komma hem innan tiden är över.
förmodligen jävligt bra betalt..rainman skrev:Faen, drar man efter jul så är man ju hemma till sommaren igen! som en rik man!
HUR bra är BRA betalt?
blom skrev:förmodligen jävligt bra betalt..
man kan nog kanske inte välja vilka dagar man vill jobba.
som det ser ut.. en ny värd är på väg att öppna sigSupermoto skrev:
blom skrev:ja kolla gärna upp det..
ragnsell är det typ 8,9år kö till har jag hört.. hur går det för svartbullan då? kör han på eller?
fan jag måste verkligen ha ett nytt jobb.. sitter fan och gråter snart.
Kyckling skrev:Hello Erik, I think you lost your prick.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|