rikard är en rattinvalid.. synd på bilen.. hur mycket får den nya kosta som du behöver fort?akora skrev:
Runt 5k kr med sommar och vinterdäckblom skrev:rikard är en rattinvalid.. synd på bilen.. hur mycket får den nya kosta som du behöver fort?
Jag är på.Kyckling skrev:Åka lite hoj idag någon?
Torget kl.13 eller?
NJae... Vad menar du?blom skrev:kör kyckling sakta?
nej kommer du inte ihåg vad vi talade om på marios fest vi skojade ju om en massa saker då..Kyckling skrev:NJae... Vad menar du?
Vill du med så anpassar vi väl bara vägvalet efter det.
blom skrev:nej kommer du inte ihåg vad vi talade om på marios fest vi skojade ju om en massa saker då..
Jag får åtminstonde vara uppe tillräckligt länge på kvällarna för att kunna umgås med mina vänner.erik skrev:kyckling är gammal, då kommer man bara ihåg saker som hände för jättelänge sedan, typ innan bilen och tv var uppfunnet. sånt som hände nyligen har man inget minne av.
Såja, såja. Nu ska du inte deppa ihop helt bara för att du är bakis.blom skrev:har tappat nästan all motivation till hojar motard är JÄTTE kul så den får leva kvar.. men alla mina andra planer är , har blivit sugen på en pimpbil oxå. kanske köper mig en till nästa år. grusbusandet blir oxå mer och mer intressant faktiskt, ganska trevligt att sticka ut ett gäng och busa i skogen med korvgrillning istl för fika pauser
jodå kyckling du klarar dig utan den du köper en xt650 med motardhjulKyckling skrev:Såja, såja. Nu ska du inte deppa ihop helt bara för att du är bakis.
Men vad gäller grusbus så är jag så sugen så jag inte vet vart jag ska ta vägen.
Problemet är att var gång jag är ute med R6'an så inser jag att jag inte klarar att göra mig av med den.
Och tyvärr har jag inte råd/plats med två hojjar.
Lövis skrev:Det är med stor sorg jag skriver detta.......
Skall sälja min pärla..... Men jag skall hitta något billigare,behöver kontanter har ju införskaffat ett hus,behöver lösa lite skulder jag har,men skall kolla efter en billigare mindre o äldre hoj........
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|