Hojåka i Örebrotrakten - the original!

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
blom skrev:
nej :) kommer du inte ihåg vad vi talade om på marios fest :) vi skojade ju om en massa saker då..

kyckling är gammal, då kommer man bara ihåg saker som hände för jättelänge sedan, typ innan bilen och tv var uppfunnet. sånt som hände nyligen har man inget minne av. :D

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
erik skrev:
kyckling är gammal, då kommer man bara ihåg saker som hände för jättelänge sedan, typ innan bilen och tv var uppfunnet. sånt som hände nyligen har man inget minne av. :D
Jag får åtminstonde vara uppe tillräckligt länge på kvällarna för att kunna umgås med mina vänner. :7peta
Snorunge. :fatta! :D

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
har tappat nästan all motivation till hojar :( motard är JÄTTE kul så den får leva kvar.. men alla mina andra planer är :död , har blivit sugen på en pimpbil oxå. kanske köper mig en till nästa år. grusbusandet blir oxå mer och mer intressant faktiskt, ganska trevligt att sticka ut ett gäng och busa i skogen med korvgrillning istl för fika pauser :)

Kyckling

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
blom skrev:
har tappat nästan all motivation till hojar :( motard är JÄTTE kul så den får leva kvar.. men alla mina andra planer är :död , har blivit sugen på en pimpbil oxå. kanske köper mig en till nästa år. grusbusandet blir oxå mer och mer intressant faktiskt, ganska trevligt att sticka ut ett gäng och busa i skogen med korvgrillning istl för fika pauser :)
Såja, såja. Nu ska du inte deppa ihop helt bara för att du är bakis. :D
Men vad gäller grusbus så är jag så sugen så jag inte vet vart jag ska ta vägen.
Problemet är att var gång jag är ute med R6'an så inser jag att jag inte klarar att göra mig av med den. :kär :kär
Och tyvärr har jag inte råd/plats med två hojjar. :(

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Kyckling skrev:
Såja, såja. Nu ska du inte deppa ihop helt bara för att du är bakis. :D
Men vad gäller grusbus så är jag så sugen så jag inte vet vart jag ska ta vägen.
Problemet är att var gång jag är ute med R6'an så inser jag att jag inte klarar att göra mig av med den. :kär :kär
Och tyvärr har jag inte råd/plats med två hojjar. :(
jodå kyckling du klarar dig utan den :) du köper en xt650 med motardhjul :)
jag känner ju som sagt att det vore trevligt med en pimpbil.. nu kostar ju inte motarden något att äga i princip. men kyckling det vore väldigt trevligt att grusbusa med dig.
ingen som är sugen på att åka GGN nästa år? funderar på att göra det för skoj skull.

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
Lövis skrev:
Det är med stor sorg jag skriver detta....... :(
Skall sälja min pärla.....:(:( Men jag skall hitta något billigare,behöver kontanter har ju införskaffat ett hus,behöver lösa lite skulder jag har,men skall kolla efter en billigare mindre o äldre hoj........

Tråkigt att höra. En gammelgixxer från tidigt 90-tal kanske? Och snart får du ju försäkra som oss mogna män, billigare. :tummenupp :7peta

Dessutom kommer du snart att upptäcka att villor ska MÖBLERAS också, och UNDERHÅLLAS, så det kan bli ebb i kassan ett tag framöver. Kolla vad tex en matsalsmöbel kostar... (tack Linda för den idén).

Har du stor trädgård?

Kyckling

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
Hörru Mario, eftersom du iallafall inte får Husan såld så tänkte jag såhär.
HYR UT skiten. Då får du ju in lite flis. :)

:rolleyes: :D

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...