installera, tiderna är så dåliga så jag törs fan inte berättaKyckling skrev:Menar du inte bra att installera eller inte bra att köra?
Ja upp med lite tider nu.
vore ball att köra via internet
installera, tiderna är så dåliga så jag törs fan inte berättaKyckling skrev:Menar du inte bra att installera eller inte bra att köra?
Ja upp med lite tider nu.
Vi kan väl säga ~18 kanske....Kyckling skrev:Men då ses vi hemma hos dig för lite film imorgon då.
Hur dags börjar showen?
Förlåt, jag hade glömt en sak... Kör du XP så måste du köra GP500 i Win95/98-kompatibelt läge för att det ska fungera...TERMINATOR skrev:installera, tiderna är så dåliga så jag törs fan inte berätta
vore ball att köra via internet
akora skrev:Har alla i PBR ställt av nu eller?
japp ställt av för längesedanakora skrev:Har alla i PBR ställt av nu eller?
Jag ska nog sälja Ninjan, funderar på att skaffa något crossliknanade och leka lite med i vinter
Sen till sommaren blir det fighter (kan inte skaffa motard då jag ska kunna åka hoj mellan Uddevalla och Örebro utan att DÖ!)
Ställer aldrig av... Förra året var jag ute mellan lucia och julafton och retade vädergudarna. Man vet aldrig när det blir bra väder.akora skrev:Har alla i PBR ställt av nu eller?
typ...Kyckling skrev:Förlåt, jag hade glömt en sak... Kör du XP så måste du köra GP500 i Win95/98-kompatibelt läge för att det ska fungera...
(Antar att det var det du hade strul med?)
som vanligt dåakora skrev:Då finns det kanske med andra ord några våghalsiga själar som vågar med på en tur inte denna helg, men helgen därpå. Blir nog sista turen då ninjan står i min ägo. Blir givetvis endast av om det är kalasväder...och turen blir varken lång eller snabb
har du köpare på den?akora skrev:Då finns det kanske med andra ord några våghalsiga själar som vågar med på en tur inte denna helg, men helgen därpå. Blir nog sista turen då ninjan står i min ägo. Blir givetvis endast av om det är kalasväder...och turen blir varken lång eller snabb
Tengil skrev:Vad var det för söt tjej som byggde bo i Stefans säng i natt?
Stefan skrev:Har nog aldrig lyckats få napp på krogen utan att ens gå in tidigare.
ja eller undergångenTengil skrev:Det är framtiden!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|