Hojåka i Örebrotrakten - the original!

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Stefan skrev:
Vad var det för söt tjej som byggde bo i din säng? :krama

Har nog aldrig lyckats få napp på krogen utan att ens gå in tidigare.

Helenas kompisar var ute igår, en av dom ringde idag och berättade om en lång mörkhårig kille som hade varit "jättemysig"...

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
akora skrev:
Japp, syrrans sambo ska nog ha den. Han ska testa den nästa gång jag kommer hem, är han nöjd så handlar han den :)
eller om han nu vill ha en riktig maskin lika stor som din och eriks ihop så kan du ju tippsa han om en 12a... som inte är till salu igentligen

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
TERMINATOR skrev:
japp, då är en till salu :(
Personbevis..... Ska det vara nödvändigt verkligen :confused:

Är det en vettig person som uppvisar ett troligen helt korrekt körkort måste väl det räcka. Eller?

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Supermoto skrev:
Personbevis..... Ska det vara nödvändigt verkligen :confused:

Är det en vettig person som uppvisar ett troligen helt korrekt körkort måste väl det räcka. Eller?

Tänker inte ta några risker alls, dom som kanske inte är seriösa hoppar över min annons på detta sättet, jag har sett förfalskade körkort som man inte ser att dom är falska, kan vara mycket svårt att se

Last edited:

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
TERMINATOR skrev:
Tänker inte ta några risker alls, dom som kanske inte är seriösa hoppar över min annons på detta sättet, jag har sett förfalskade körkort som man inte ser att dom är falska, kan vara mycket svårt att se
det jag aldrig fattar är varför folk skriver (tex) 59000:- vid byte 65000:- skulle den vara värd mer då eller? :va

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
Det är för att man egentligen inte är intresserad av ett byte.
Därför får de pynta ett högre pris så får man lite för besväret så att säga.

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Kyckling skrev:
Det är för att man egentligen inte är intresserad av ett byte.
Därför får de pynta ett högre pris så får man lite för besväret så att säga.
Tack kycklo, rent köp är mer intressant, igentligen är inte något intressant men jag törs inte ta risken i fall det blir en tokhöjning på premien och jag blir arbetslös :(

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Jag håller med Bolliblompa.

Om nån skulle vilja var intresserad av ett byte och har tänkt sig 45kkr för sin bil/hoj/spark så inte fan ringer man och säger "hej du kan få 20 emellan" utan då höjs ju såklart även priset på det man byter bort. Alltså ingen skillnad. Eller har jag missat nån liten detalj....

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Supermoto skrev:
Jag håller med Bolliblompa.

Om nån skulle vilja var intresserad av ett byte och har tänkt sig 45kkr för sin bil/hoj/spark så inte fan ringer man och säger "hej du kan få 20 emellan" utan då höjs ju såklart även priset på det man byter bort. Alltså ingen skillnad. Eller har jag missat nån liten detalj....
ingen skilnad.. och sen om man läser rubriken..``bytes mot motard eller customiserningsmaskin`` då borde man väl om något vara intresserad av ett byte..
'
jag fattar fortfarande inte hur man kan skriva ett pris för att sedan kanske skriva upp det 5-10 lök vid ett byte :va :näsblod :confused:

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Mattias650 skrev:
765.000:- för en gammal raggarbil. :eek: :D

Kan inte mer än instämma. Jämfört med priset på andra bilar från samma tidsperiod samt gamla raggarbilar känns detta helt omotiverat dyrt men å andra sidan är jag varken insatt eller intresserad av denna biltyp...

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
erik skrev:
Kan inte mer än instämma. Jämfört med priset på andra bilar från samma tidsperiod samt gamla raggarbilar känns detta helt omotiverat dyrt men å andra sidan är jag varken insatt eller intresserad av denna biltyp...

Det är ju inte vilken raggarbil som helst liksom...en sån bil med 426 hemi original är extremt dyr, men det är nog i överkant iallafall. Kanske runt en halv mille för den är rimligt. Men då tar man iallafall hellre en Charger eller Challenger med samma motor för ännu mindre pengar..desutom snyggare bilar.

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Brutus skrev:
Det är ju inte vilken raggarbil som helst liksom...en sån bil med 426 hemi original är extremt dyr, men det är nog i överkant iallafall. Kanske runt en halv mille för den är rimligt. Men då tar man iallafall hellre en Charger eller Challenger med samma motor för ännu mindre pengar..desutom snyggare bilar.

Bättre att använda pengarna till ett antal hojar, då kan man ha sporthoj, motard, enduro, cross och reservhojar m.m....

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år