akora
http://www.roadragemc.se
Japp, syrrans sambo ska nog ha den. Han ska testa den nästa gång jag kommer hem, är han nöjd så handlar han denblom skrev:har du köpare på den?
Japp, syrrans sambo ska nog ha den. Han ska testa den nästa gång jag kommer hem, är han nöjd så handlar han denblom skrev:har du köpare på den?
akora skrev:Japp, syrrans sambo ska nog ha den. Han ska testa den nästa gång jag kommer hem, är han nöjd så handlar han den
Stefan skrev:Vad var det för söt tjej som byggde bo i din säng?
Har nog aldrig lyckats få napp på krogen utan att ens gå in tidigare.
kan ju omöjlig varit stefan ialferik skrev:Helenas kompisar var ute igår, en av dom ringde idag och berättade om en lång mörkhårig kille som hade varit "jättemysig"...
eller om han nu vill ha en riktig maskin lika stor som din och eriks ihop så kan du ju tippsa han om en 12a... som inte är till salu igentligenakora skrev:Japp, syrrans sambo ska nog ha den. Han ska testa den nästa gång jag kommer hem, är han nöjd så handlar han den
Personbevis..... Ska det vara nödvändigt verkligenTERMINATOR skrev:japp, då är en till salu
Supermoto skrev:Personbevis..... Ska det vara nödvändigt verkligen
Är det en vettig person som uppvisar ett troligen helt korrekt körkort måste väl det räcka. Eller?
det jag aldrig fattar är varför folk skriver (tex) 59000:- vid byte 65000:- skulle den vara värd mer då eller?TERMINATOR skrev:Tänker inte ta några risker alls, dom som kanske inte är seriösa hoppar över min annons på detta sättet, jag har sett förfalskade körkort som man inte ser att dom är falska, kan vara mycket svårt att se
Tack kycklo, rent köp är mer intressant, igentligen är inte något intressant men jag törs inte ta risken i fall det blir en tokhöjning på premien och jag blir arbetslösKyckling skrev:Det är för att man egentligen inte är intresserad av ett byte.
Därför får de pynta ett högre pris så får man lite för besväret så att säga.
ingen skilnad.. och sen om man läser rubriken..``bytes mot motard eller customiserningsmaskin`` då borde man väl om något vara intresserad av ett byte..Supermoto skrev:Jag håller med Bolliblompa.
Om nån skulle vilja var intresserad av ett byte och har tänkt sig 45kkr för sin bil/hoj/spark så inte fan ringer man och säger "hej du kan få 20 emellan" utan då höjs ju såklart även priset på det man byter bort. Alltså ingen skillnad. Eller har jag missat nån liten detalj....
blom skrev:jag säljer min röv, kjelles och alla pbrares för den här bilen
Mattias650 skrev:765.000:- för en gammal raggarbil.
erik skrev:Kan inte mer än instämma. Jämfört med priset på andra bilar från samma tidsperiod samt gamla raggarbilar känns detta helt omotiverat dyrt men å andra sidan är jag varken insatt eller intresserad av denna biltyp...
Brutus skrev:Det är ju inte vilken raggarbil som helst liksom...en sån bil med 426 hemi original är extremt dyr, men det är nog i överkant iallafall. Kanske runt en halv mille för den är rimligt. Men då tar man iallafall hellre en Charger eller Challenger med samma motor för ännu mindre pengar..desutom snyggare bilar.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|