Mattias650 skrev:Det har du fan helt rätt i!
Det är ju helt klart en yngre version av Tengil.![]()
Stackars sate, ska vi försöka få tag i honom och varna honom för vad som komma skall?
Mattias650 skrev:Det har du fan helt rätt i!
Det är ju helt klart en yngre version av Tengil.![]()
rainman skrev:Stackars sate, ska vi försöka få tag i honom och varna honom för vad som komma skall?
Kyckling skrev:Om Naken-Janne och Tengil fick barn ihop skulle det kanske se ut sådär?![]()
Kjelle skrev:Men....är det inte.......TENGIL!!
Tengil skrev:Kolla noga på den första bilden... Tredje på vänster är Erik om några år med sambomat...
Supermoto skrev:Det var exakt vad jag tänkte precis när jag såg första bilden
men jag ville inget skriva för jag tyckte det var taskigt
![]()
Mattias650 skrev:Det var ju inte riktigt meningen att reta upp halva PBR med bilder på sina look-alike. Men vad är oddsen att både Erik och Tengil skulle vara med på bild???![]()
![]()
Tengil skrev:Kan det vara så att folk som ser ut som oss gillar att åka hoj och då tar vi självklart den berg och dal banan!![]()
blom skrev:vaknar 04,14 av att jag har omt i hallsen![]()
terminator har sett att flera av tjejerna här på sporthoj har den typen av avatar som du har.......... vad fin
kopia av deras eller?TERMINATOR skrev:Skillnade på dom och min är att bilden på mej är en kopia
blom skrev:kopia av deras eller?
fan terminator hade inte du elvis frillaTERMINATOR skrev:mitt är ett självporträtt
hehe nääää,jag har klippt mejblom skrev:fan terminator hade inte du elvis frilla![]()
![]()
förklara lite mer vad du menar.. jag är trötterik skrev:En arbetsdags frånvaro från sporthoj och vad händer? En hel sida full med personangrepp...![]()
Kan till mitt försvar säga att sambomaten inte drabbat mig speciellt hårt, har levt på den ett tag nu och vågen står still.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |