Hojåka i Örebrotrakten - the original!

Mattias650

Örebroare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2017 Kawasaki Z900
rainman skrev:
Stackars sate, ska vi försöka få tag i honom och varna honom för vad som komma skall?

Det är nog bättre att han inte får veta.
Finns ju en hög självmordsrisk om han skulle få reda på hur han kommer att se ut om några år. :D

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tengil skrev:
Kolla noga på den första bilden... Tredje på vänster är Erik om några år med sambomat...
:D Det var exakt vad jag tänkte precis när jag såg första bilden :rofl men jag ville inget skriva för jag tyckte det var taskigt :fakta

Undrar hur det skulle se ut om Freppa och Kyckling fick barn tillsammans (se annan tråd för förklaring) :skrämd :brinnerup

Last edited:

Tengil

PENNYBRIDGERIDERS
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
TL1000s -97
Supermoto skrev:
:D Det var exakt vad jag tänkte precis när jag såg första bilden :rofl men jag ville inget skriva för jag tyckte det var taskigt :fakta

Jag med fast tärningen var ju redan kastad...
Jag är inte den som börjar säga att nån är lik nån... Men kommer det nån jävel och säger att jag är lik nån, då är inte jag rädd att göra det jag med!
:mad: :tungan

Mattias650

Örebroare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2017 Kawasaki Z900
Det var ju inte riktigt meningen att reta upp halva PBR med bilder på sina look-alike. Men vad är oddsen att både Erik och Tengil skulle vara med på bild??? :va :D

Tengil

PENNYBRIDGERIDERS
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
TL1000s -97
Mattias650 skrev:
Det var ju inte riktigt meningen att reta upp halva PBR med bilder på sina look-alike. Men vad är oddsen att både Erik och Tengil skulle vara med på bild??? :va :D

Kan det vara så att folk som ser ut som oss gillar att åka hoj och då tar vi självklart den berg och dal banan! :)

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
blom skrev:
vaknar 04,14 av att jag har omt i hallsen :näsblod

terminator har sett att flera av tjejerna här på sporthoj har den typen av avatar som du har.......... vad fin

Skillnade på dom och min är att bilden på mej är en kopia

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
En arbetsdags frånvaro från sporthoj och vad händer? En hel sida full med personangrepp... :D

Kan till mitt försvar säga att sambomaten inte drabbat mig speciellt hårt, har levt på den ett tag nu och vågen står still.

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
erik skrev:
En arbetsdags frånvaro från sporthoj och vad händer? En hel sida full med personangrepp... :D

Kan till mitt försvar säga att sambomaten inte drabbat mig speciellt hårt, har levt på den ett tag nu och vågen står still.
förklara lite mer vad du menar.. jag är trött :död

Tengil

PENNYBRIDGERIDERS
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
TL1000s -97
Den här bogserade jag från Björneborg (mellan Degerfors och Kristinehamn) till Åmål igår.
Jon satt i bussen och jag körde Opeln, det tog 1,23. Hon som äger den röda Opeln kör samma sträcka på 1,40 om hon kör aggresivt :hihi

Vi körde om en lastbil och tiotalet bilar... :yoparty

Bifogat

• Jons dödsbuss.jpg
    Jons dödsbuss.jpg
    37.2 KB · Visningar: 31
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...