Hojåka i Örebrotrakten - the original!

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tengil skrev:
Den här bogserade jag från Björneborg (mellan Degerfors och Kristinehamn) till Åmål igår.
Jon satt i bussen och jag körde Opeln, det tog 1,23. Hon som äger den röda Opeln kör samma sträcka på 1,40 om hon kör aggresivt :hihi

Vi körde om en lastbil och tiotalet bilar... :yoparty
FOLKABUSS!!!!!!!

ROCK 'n ROLL :Rockbanan

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
jag börjar bli så satans bannaner trött på att vissa vuxna mäniskor i våran bekantskapskretts inte kan föra sig bland vanliga mäniskor. vi snackar om folk som är från ca 25 år och uppåt nu. jag har roligare saker för mig än att sitta och radera en jävla massa trådar som i mina ögon folk inte kan sköta.. säger man flytta era dörrmatte snack till kjelles tråd s¨är det fan som att tala med en 2 åring som inte vet vad det betyder.
naturligtvis så ska man sväva ut ibland men fan inte i princip allt man skriver och i alla trådar-.
jag kommer från och med NU! låsa varenda satans tråd som förstörs..
i motard tråden snackar vi motard, man kan skoja i en tråd men då ska man göra det om ämnet som den handlar om.
i hyres tråden kan man lägga tipps på smidigast betalning osv.
är det nu någon vuxen som inte fattar vad jag skriver så går det bra att dra åt hellvete eller liknade så jag slipper skiten.

om vi nu ska ha en egen sida här på SH så måste den skötas snyggt. eller vill vi att alla trådar blir soppor så kan vi flytta över kjells spam tråd till ursprungligt upplägg så kan alla skriva där..
det är upp till er hur ni vill ha det.
nu pekar jag inte på enskilda personer, jag har oxå varit delaktig, men jag har oxå tillrättavisat den senaste tiden.

puss på er så hörs vi.

Mattias650

Örebroare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2017 Kawasaki Z900
blom skrev:
om vi nu ska ha en egen sida här på SH så måste den skötas snyggt. eller vill vi att alla trådar blir soppor så kan vi flytta över kjells spam tråd till ursprungligt upplägg så kan alla skriva där..

Det blir ju gärna extra mycket trams när det inte är hojsäsong. :brinnerup
Det är bra att du håller ordning på oss! :tummenupp

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom