eller pungen kanskeakora skrev:Kyckling, TÖM DIN INKORG
Tömmelitöm!akora skrev:Kyckling, TÖM DIN INKORG
blom skrev:fint mattias..
på onsdag så är det jag som öppnar lokalen för en trevlig fikastund.. någon som vet redan nu, som ska ner och fika?
japp.. fan vad alla tränar vad är det ni tränar igentligenrainman skrev:Jag måste jobba över, sen är det träning efter det...
Får se om jag hinner klämma fika därimellan, från 18 eller?
ha det nu så jätte trevligt.. så hörs vi till helgenTengil skrev:Jag sticker bort tills på torsdag kväll!
Sayonara suckers!
japp wasa stan.. under tengils hus..akora skrev:Har nå fått tag i ny lokal? vart?
brukar det stämma vad dom säger om vädretraukroland skrev:Fan vad roligt att man tog hojen till jobbet idag då...
Det var ju skitbra väder i morse 10 grader varmt och inget regn... Dessutom sa de på nyheterna att det skulle bli bättre väder på eftermiddagen... :kocko
Jävlar vad bra det stämde då...
Jaja, den skulle ju ändå tvättas...
blom skrev:fint mattias..
på onsdag så är det jag som öppnar lokalen för en trevlig fikastund.. någon som vet redan nu, som ska ner och fika?
Nä, inte ofta... Men idag hade de iaf rätt om hur vädret var just då när de läste vädret...blom skrev:brukar det stämma vad dom säger om vädret
Jo, fast det är ju "LoonyCrew"blom skrev:akora du borde lysna på only the lonely med elvis.. (lonely crew)
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|