blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
braMattias650 skrev:Jodå. Den står i det förgyllda glasskåpet och väntar på dig!![]()
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
braMattias650 skrev:Jodå. Den står i det förgyllda glasskåpet och väntar på dig!![]()
Kyckling skrev:Ja det var riktigt kul.
Ska man tro Kjelle som föreställer bildad så hette det visst landbandy.![]()
Den officiella benämningen är INNEBANDY!Kjelle skrev:Ja, vafan heter det då, besserwisser-Kycklo? "Hockey bockey"??
Jag menar, hur gay låter inte det?!![]()
tur att ingen ville byta sin glidare då mot din hojTERMINATOR skrev:Jaha åså fick man diagnosen att man har blivit allergiker.
Jag har blivit hyperallergisk mot Kaliumbikromat dvs krom, 80% av alla skinnprodukter på marknaden är garvade med krom så skinnställ är bara att glöma, det finns visserligen ett skinn som garvas på ett vegitabiliskt sätt så jag ringde Järnberg i Malung och det skulle kosta 13500 för att sy upp ett ställ som ser ut som Alpinestar GPU men det tycker jag inte att det är värt, så han får äran att sy ett par raceiga hanskar, sen får det bli gore-tex i fortsättningen.det är ju FAN asså jag hade verkligen sett fram emot att köpa ett svart snyggt skinnställ.
Mmm men det är inte sånt krom som jag är allergisk emot, hårda förkromade ytor mm släpper inte ut några såna krompartiklar för det är för hårda, det är mer typ cement, sättfix, tändplån, tändstickor, läderprodukter som är garvade med krom, väntar på att få en lista från hudspeciallisten på mer saker, tack och lov så finns det inget som säger att man kan få allergin av mat, tydligen så finns det några fosforhaltiga tvättmedel som inte är så lyckade så det får man väl oxå kolla över. men det är skönt att man äntligen fått veta varför jag har haft sår på händer och haft så satans ont.blom skrev:tur att ingen ville byta sin glidare då mot din hoj![]()
TERMINATOR skrev:Mmm men det är inte sånt krom som jag är allergisk emot, hårda förkromade ytor mm släpper inte ut några såna krompartiklar för det är för hårda, det är mer typ cement, sättfix, tändplån, tändstickor, läderprodukter som är garvade med krom, väntar på att få en lista från hudspeciallisten på mer saker, tack och lov så finns det inget som säger att man kan få allergin av mat, tydligen så finns det några fosforhaltiga tvättmedel som inte är så lyckade så det får man väl oxå kolla över. men det är skönt att man äntligen fått veta varför jag har haft sår på händer och haft så satans ont.
Fyfasen, mycket trist att höra.TERMINATOR skrev:Jaha åså fick man diagnosen att man har blivit allergiker...
jag tvekar.. fast å anndra sidan så skiter jag i vilketMattias650 skrev:Tror du tomten kommer i år?![]()
![]()
kan jag hålla med omTERMINATOR skrev:så många som har dom på loftet här inne så borde det inte vara en omöjlighet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
var ska du fika??, ska du med till dyrbarks och kolla en jacka på eftermiddagen??blom skrev:nä du drar jag och fikar lite
Slivovic är finna grejorTengil skrev:Hallo på er!
Jag är hemma igen. Jävla annorlunda land det där Serbien-Montenegro.
Var alldeles på gränsen till Kosovo. Getter, hundar, kor, grisar och "gestaposnutar" över allt. Men folket var jättetrevliga även fast dom inte kunde ett ord engelska. Och så bjöd dom på Slivovic hela tiden...
Pivo = Öl
![]() |
Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska
Ny design, ny motor och bät... |
![]() |
MP-Mässan lockade 55.000 besökare!
Hela 55.000 besökte finska ... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Jacob Sjöman Under... |
![]() |
Gold Wing fyller 50 år