Nope inte i detta fall det är ju ingen vanlig KyckligKjelle skrev:Brukar det inte vara typ en/ägg?
Nope inte i detta fall det är ju ingen vanlig KyckligKjelle skrev:Brukar det inte vara typ en/ägg?
Tack!Mattias650 skrev:Kan Kycklo snarast bekräfta eller demetera dessa uppgifter så vore det bra!
Innan ryktena spårar ut helt.
Men hur som helst grattis till tvillingarna!
Mmm... Nu tänker du sådär bakvänt igen...Supermoto skrev:Jag tycker det är skitdåligt.
Stackarn kommer ju inte ha nåt vettigt liv direkt att se fram emot. Knappt inte köra hoj över huvud taget och definitivt inte ha några stålar till skoj saker. Stackars kycklo
Kjelle skrev:"Nu går vi och lägger oss, lilla vän, så skall pappa berätta sagan om det stackars lilla trasiga nyckelbenet och den stora, stygga betongsuggan..."
Tack tack!Kjelle skrev:"Nu går vi och lägger oss, lilla vän, så skall pappa berätta sagan om det stackars lilla trasiga nyckelbenet och den stora, stygga betongsuggan..."
Fetgrattis igen!
DÄR HÖR NI!!!erik skrev:I egenskap av ögonvittne kan jag intyga att det var betongsuggan som körde på kyckling och inte tvärtom.
Grattis till .
Hur var det nu: Det är bara hundar och militärer som *nullar....
erik skrev:I egenskap av ögonvittne kan jag intyga att det var betongsuggan som körde på kyckling och inte tvärtom.
Grattis till .
Hur var det nu: Det är bara hundar och militärer som *nullar....
blom skrev:camilla grattar oxå så mycket när är det beräknat då?
och mario man kan köra hoj fast man har barn.. kolla kjelle, mig, peppe, mattias mm mm mm mm
peppe körde väl ca 500 jag körde väl ca 400.. nästa år blir det mer.. nu är molly en stor tjej.. mattias blev det nog en del mil för oxå..Kjelle skrev:Och, ähum, hur många mil körde du, jag, Peppe och Mattias sammanlagt denna säsong, sa du?
blom skrev:mattias blev det nog en del mil för oxå..
fan kjelle jag tror du misstolkat det här med barn man har tid över,, inte lika mycket men man har det camilla därimot har kanske inte lika mycket.. och vem fan sa att det var dyrt att ha barnKjelle skrev:Räknar du in till och från blöj-och-vällinghyllan på Prix då också?
mmm visst, och tomten kommer med truckerkeps på skallen i år.....blom skrev:camilla grattar oxå så mycket när är det beräknat då?
och mario man kan köra hoj fast man har barn.. kolla kjelle, mig, peppe, mattias mm mm mm mm
man kan inte köra hoj om man har barn eller vad menar du???? jag kör ju hoj, kjelle gör det och dom jag räknade upp....Supermoto skrev:mmm visst, och tomten kommer med truckerkeps på skallen i år.....
JÄTTEGRATTIS KYCKLO
Vet du vem som är pappa ännu
Jag kan vara barnvakt om sisådär 16-17 år....
Grattis!!!Kyckling skrev:Tack!
Det är klart att Blom har rätt.
Har han någonsin haft fel? Inte om han får säga det själv iallafall
Men tvillingar kan du fetglömma, EN liten vild krabat är det bara (Tack och lov).
blom skrev:mattias blev det nog en del mil för oxå..
Kyckling skrev:Det är klart att Blom har rätt.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|