Kyckling skrev:Och en Minimoto eller minicross måste det ju införskaffas.
(Blir det en tjej kommer samma lista gälla men lackas i "My little ponny"-mönster)
sorry Blom jag är inte så innsatt i blöjvärdenblom skrev:pampers är jävla överskattade tycker jag
Supermoto skrev:jag tycker väldigt mycket om barn och som jag sa tidigare kan jag vara barnvakt till er som fått/får döttrar om sisådär 17år.
Supermoto skrev:Fan Mattias slog ju huvvet på spiken va)
Förra året så hade vi ju en motardboom på G och så spårar det ur på det här viset
Jaja, jag hoppas ni inte ballar ur alldeles för mycket bara. Jag låter väldigt neg till det här med ungar men faktum är att jag tycker väldigt mycket om barn och som jag sa tidigare kan jag vara barnvakt till er som fått/får döttrar om sisådär 17år.
Supermoto skrev:...som jag sa tidigare kan jag vara barnvakt till er som fått/får döttrar om sisådär 17år.
Början på Maj om allt går som det ska.blom skrev:när är det beräknat kyckling?
Kyckling skrev:Början på Maj om allt går som det ska.
Nervös som satan. Men det hör väl till antar jag.
Var bland det coolaste jag settKyckling skrev:There's a bullet with your name on it. Don't make me use it boy!
Men du är välkommen att komma och sköta blöjbyten de första åren.
Supermoto skrev:Var bland det coolaste jag sett
Men det är ingen fara för dig för det kommer ju visa sig att du gjorde "det" på rätt sätt och får en son. De andra däremot....
Fatta så fint när Blompas dotter ska bli hämtad på dejt av en finnig jävel i en rostig 855R och blompa står och slår en kamaxel till hennes Blade -09 (hennes första hoj f.ö) lite demonstrativt i näven när hon trippar till bilen. Han väser lite tyst "hon ska vara hemma till 23...". Och sen tittar du upp över axeln på blom med en silvergrogg i näven och säger "det är lugnt, det är ju MIN pöjk det där".
Supermoto skrev:Var bland det coolaste jag sett
Men det är ingen fara för dig för det kommer ju visa sig att du gjorde "det" på rätt sätt och får en son. De andra däremot....
Fatta så fint när Blompas dotter ska bli hämtad på dejt av en finnig jävel i en rostig 855R och blompa står och slår en kamaxel till hennes Blade -09 (hennes första hoj f.ö) lite demonstrativt i näven när hon trippar till bilen. Han väser lite tyst "hon ska vara hemma till 23...". Och sen tittar du upp över axeln på blom med en silvergrogg i näven och säger "det är lugnt, det är ju MIN pöjk det där".
blom skrev:flickor är bra.. hoppas kyckling oxå får en
blom skrev:vem blir nästa.. mario kanske.. eller erik ligger bra till tycker jag..
blom skrev:pampers är jävla överskattade tycker jag
Kyckling skrev:Början på Maj om allt går som det ska.
Nervös som satan. Men det hör väl till antar jag.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|